Produsul cu care Lidl România dă lovitura. Preț genial: e prezent de joi în magazine

de: Năstase Mirabela
05 07. 2021

Săptămâna aceasta, Lidl lansează un nou produs electronic sub marca proprie SilverCrest. Astfel, lanțul german de supermarketuri o să vândă o pereche de căști true wireless (TWS).

Produsul cu care Lidl România dă lovitura

Aceste căști o să fie compatibile cu asistenții digitali Apple Siri și Google Assistant. Prin urmare, utilizatorii vor putea răspunde la telefon, prin intermediul comenzilor vocale, dar pot și să oprească muzica sau să treacă la melodia următoare.

Cutia o să încarce căștile de până la cinci ori, conform producătorului. Mai mult decât atât, dispozitivele au certificare IPX4, fapt care înseamnă că oferă o rezistență medie la apă. Căștile wireless pe care Lidl o să le vândă vor putea fi folosite deci și pe vreme ploioasă sau în timpul antrenamentelor, atunci când utilizatorii transpiră.

De asemenea, căștile true wireless SilverCrest pot fi controlate și cu ajutorul butoanelor încorporate. Cutia are trei LED-uri care arată nivelul acumulatorului ei. La o încărcare completă, aceste căști oferă trei ore de autonomie. De menționat este că produsul ajunge în magazine joia aceasta, la prețul de 100 de lei. Căștile acestea au o garanție de trei ani.

De altfel, cei de la publicația britanică Wich? au testat aceste căști pe care Lidl le va oferi cumpărătorilor și au ajuns la concluzia că ele oferă un sunet decent. Tot în această săptămână, Lidl o să vândă o tabletă Lenovo Tab M7. Dispozitivul acesta are display cu diagonașa de 7”, cu rezoluție de 1.024 X 600 pixeli, procesor quad-core MediaTek (model MTK 8321), 1 GB memorie RAM și capacitate de stocare internă de 16 GB.

Despre Lidl

Lidl reprezintă un lanț de magazine de tip discount fondat în Germania, care este operat de concernul Lidl Stiftung & Co. KG și are sediul în orașul Neckarsulm. Lanțul de magazine german Lidl deține peste 10.000 de magazine la nivel internațional. Ele se află situate în Germania, Franța, Austria, Belgia, precum și în alte țări din Europa de Vest, Europa Centrală și Europa de Nord.

În țara noastră, grupul Schwarz este prezent din anul 2005 prin divizia Kaufland. Amintim că Lidl a intrat pe piața locală în anul 2010, atunci când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. Astfel că în cursul anului 2011, magazinele Plus au fost redenumite în Lidl, iar anul trecut, rețeaua a ajuns la peste 290 de magazine, 5 sedii logistice și peste 9000 de angajați.

Conform capital.ro, afacerile Lidl au trecut, în anul fiscal 2019, de suma de 10 miliarde de lei.