Produsele de la LIDL pe care toate gospodinele le aşteptau. Intră de luni în ofertă, va fi bătaie pe ele. Preţurile sunt foarte mici!

de: Cătălina Burghelea
21 10. 2022

Produsele de la LIDL pe care toți românii le așteptau. De săptămâna viitoare, celebrul lanț de magazine de tip discount vine cu o nouă ofertă imbatabilă pentru pasionații de gătit. De la mixere, ustensile de bucătărie, accesorii pentru copii și chiar tavă de copt cu pereți detașabili, toate acestea vor putea fi cumpărate începând de luni, 24 octombrie 2022. Printre marfa expusă la raft se remarcă un produs pe care toate gospodinele îl vor iubi.

Noi oferte la Lidl

Dacă ești pasionat de gătit, reține că de luni, 24 octombrie 2022, Lidl lansează noi oferte pentru toate buzunarele. Dă o fugă până la cel mai apropiat supermarket de lângă locuința ta, pentru a face noi cumpărături. Au produse necesare în bucătărie, mai ales că vin sărbătorile de iarnă și trebuie să prepari tot felul de rețete delicioase.

Ce surprize are lanțul de magazine pentru români

Săptămâna viitoare, ia-ți familia sau prietenii și mergi la Lidl, pentru a vedea ce noutăți din domeniul tău de interes au mai apărut. Și cum Crăciunul se apropie, retailerul german are la ofertă o serie de produse tematice. Printre ele se numără forme de copt cu Moș Crăciun și brazi împodobiți, set de bucătărie pentru copii care include șorț, bonetă și mănuși sau sandwichmaker 3 în 1 (vezi FOTO în galerie).

Produsul minune pentru rețete delicioase

La vânzare va fi expus și un produs la care mulți români visau. Este vorba de grătarul Raclette cu fondue, ideal pentru o seară romantică sau în compania rudelor. Acesta are grătar pentru raclette (bază și grătar), oala pentru fondue, apărător de pulverizare, 8 laturi, 8 spatule și 8 furci. Sau poate că vrei să-ți cumperi o tavă de copt cu pereți detașabili, perfectă pentru tiramisu sau cozonaci.

Profit uriaș în 2021

Conform cifrei de afaceri, Lidl este liderul pieței locale de comerț alimentar. Având o rețea de peste 300 de magazine în toată România, lanțul german de magazine a înregistrat, în anul 2021, un profit de aproximativ 15 miliarde de lei.

Celebrul retailer acoperă toate categoriile de produse, iar pe majoritatea dintre ele le vinde sub mărci private. Pentru cumpărători este un avantaj, deoarece marfa vândută astfel ajunge să fie mai ieftină și cu 30% față de cele ale unor branduri consacrate.

Reprezentanții companiei susțin că peste 80% dintre produsele aflate la vânzare sunt marcă proprie: „Modelul de business al Lidl este unic pe piața locală – peste 80% dintre produsele aflate pe rafturile magazinelor noastre sunt marcă proprie. În prezent, avem produse marcă proprie pentru aproape fiecare categorie de produs pe care o comercializăm: de la produse de bază, dar și articole care răspund unor nevoi specifice ale consu­matorilor, până la bunuri premium”, scrie Ziarul Financiar.