Produsele care vor dispărea din magazinele Lidl. Care este data limită: urmează și în România?
Produsele care vor dispărea din magazinele Lidl. Danemarca este prima țară unde Lidl a anunțat că renunță la un produs căutat de foarte mulți clienți. Așadar, care este data limită până când în Lidl Danemarca se va mai găsi acest produs. De asemenea, mulți se întreabă dacă nu cumva urmează și în România așa ceva.
Lidl scoate un produs de la vânzare. Până când se va mai găsi produsul foarte căutat în magazinele retailerului german
Românii ar putea merge în curând la Lidl și vor avea surpriza să constate că unul dintre produsele lor preferate nu mai există în magazine. Deja, Lidl a început se testeze ideea care îi va deranja pe mulți dintre clienți.
Astfel, retailerul Lidl Danemarca a anunțat că vrea să elimine cu totul din oferta magazinelor sale produsele din tutun.
Un prim magazin Lidl a renunțat la produsele din tutun
Asta ar urma să se întâmple până în 2028, motivația fiind aceea că se dorește un viitor „fără fum”, anunță esmmagazine.com.
Retailerul german a inaugurat în luna mai primul său magazin care nu comercializează produse din tutun în Hjørring. Astfel, Lidl vrea să deschidă peste 60 de noi astfel de magazine în Danemarca în următorii 5 ani.
Ce mai are în plan Lidl
Pe lângă deschiderea unor magazine fără produse din tutun, retailerul german are în vedere reducerea portofoliului actual de articole din tutun cu 20% în acest an.
„Am analizat atent această decizie. Compania este conștientă de faptul că ea va fi însoțită de costuri, dar sperăm să inspirăm industria să ne urmeze”, a precizat Jens Stratmann, CEO Lidl Danemarca.
Lidl, liderul pieței în România
Parte a grupului german Schwarz, din care face parteși retailerul Kaufland, Lidl România este în prezent liderul pieței locale de retail după ce în anul 2021 a înregistrat o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, mai mare cu 16% comparat cu rezultatul înregistrat în anul 2020.
De asemenea, retailerul german a intrat pe piața din România în urmă cu zece ani prin preluarea magazinelor Plus. Acum, Lidl este prezent în nu mai puțin de 32 de țări din întreaga lume și administrează circa 11.200 de magazine și având peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.
La începutul acestui an, liderul pieței de retail alimentar din România. Lidl, a inaugurat un nou depozit logisitic.
Românii preferă țigările de contrabandă
Pe de altă parte, România se află pe al patrulea loc din UE ca volum al țigaretelor de contrabanda consumate și pe primul loc în Europa de Est.
Se cunoaște faptul că românii consumă circa 6% din totalul țigaretelor de contrabandă din UE.