Lanțul de magazine Auchan retrage de la vânzare un sortiment de pate de ficat, sub suspiciunea că ar putea conține anumite bacterii. Cei care au cumpărat produsul din lotul respectiv sunt sfătuiți să nu îl consume și să îl returneze la orice magazin Auchan, pentru a primi banii înapoi.
Reprezentanții Auchan România au retras de pe rafturile magazinului un sortiment de pate de ficat de pui, pentru că ar conține bacterii periculoase. ”Pouce pate de ficat de pui”, în ambalaj de 100 de grame, din lotul 08042027, cu data de expirare 08.04.2027, nu se mai găsește în magazine.
Cei care au apucat deja să îl cumpere sunt sfătuiți să nu îl consume, ci să îl arunce sau să îl ducă în orice magazin Auchan, pentru a primit contravaloarea lui. Produsul din lotul menționat poate fi dus la Serviciul Clienți și nu este nevoie de bonul fiscal pentru a primi banii înapoi.
Potrivit Auchan, motivul retragerii ar fi prezența unor bacterii mezofile aerobe și anaerobe. Pateul menționat se găsea la vânzare în toate magazinele Auchan din București, Bacău, Maramureş, Braşov, Constanţa, Cluj, Dolj, Hunedoara, Galaţi, Iaşi, Bihor, Argeş, Prahova, Sibiu, Suceava, Satu Mare, Mureş, Timiş şi Ilfov.
Pateul menționat este al doilea produs retras de la vânzare de Auchan în ultimul timp. Săptămâna trecută, un sortiment de pâine toast marcă proprie a fost retras de pe rafturile magazinelor, din cauza unor suspiciuni că ar fi fost contaminată cu un corp străin.
”Grupul Auchan efectueaza rechemarea produsului Auchan Toast cu faina integral 600g. Motivul retragerii: suspiciune de contaminare cu corp strain”, scria într-un anunţ postat pe site-ul ANSVSA, în urmă cu mai bine de o săptămână.
Auchan este unul dintre cei mai mari retaileri din România. În prezent, există 33 de hipermarketuri Auchan și mai multe magazine de tip supermarket și MyAuchan (un format mai mic, de proximitate, inclusiv în stațiile Petrom) răspândite în întreaga țară.
Retailerul francez Auchan a intrat pe piața din România în anul 2006, deschizând primul său hipermarket în București. De atunci, Auchan s-a extins semnificativ și a devenit unul dintre principalii jucători de pe piața de retail din România, alături de Carrefour, Lidl, Penny și Kaufland.