eMAG nu i-a adus produsul. Cum a rezolvat problema și ce concluzie are

de: Redacția
11 12. 2018

Pe 10 decembrie, mesajul unui client nemulțumit de livrările eMAG a ajuns viral pe Facebook. El și-a scos nemulțumirea în stradă, la propriu, și se pare că problema s-a rezolvat.

Mesajul unui anume Matei Iulian a fost plimbat prin București pe 10 decembrie. El spunea următoarele: „Dragă eMAG, Îmi poți spune când aș putea primi mașina de spălat vase comandată pe 19 Noiembrie? Mă tot întreabă soția… și nu știu ce să îi mai spun. Vine de Crăciun? O pun sub brad? Mă ajuți, te rog?!”

Mașina care tracta panoul cu mesajul s-a plimbat prin zona în care eMAG are sediul. Pe 11 decembrie, mesajul a fost actualizat pentru a reflecta noua realitate a livrării.

FOTO Florinel Ioan Chiș via Facebook

„Dragă eMAG,

Mulțumesc pentru urgentarea livrării. Mulțumesc și domnului Adrian Ganea pentru implicare. Ca în orice relație există și mici certuri, dar totul este bine când există comunicare și se găsesc soluții.

Un client fidel,
Matei Iulian

PS Outdoor-ul are impact :)”

Să ne bucurăm că totul s-a terminat cu bine. Cât despre tehnica aceasta, poți să iei mesajul cum vrei. Poate fi o acțiune de auto-promovare pentru agenția Motion Vision Communication care asigură servicii publicitare tip OOH (out of home) și care a plimbat mesajul prin București. Poate fi o nemulțumire sinceră la adresa eMAG și o rezolvare pe măsură.

O umbră de îndoială lasă și PS-ul de la final, că „Outdoor-ul are impact”. Poate că nu vom ști niciodată dacă mesajul outdoor a avut impact sau pur și simplu viralizarea subiectului a dus la rezolvarea situației.

Totuși, dacă și tu ai probleme cu eMAG, poți alege metoda aceasta și poate că vor grăbi livrarea și pentru tine. Altfel, dacă nu ești pe grabă cu cumpărăturile, poate alegi să iei ceva în perioade mai puțin aglomerate. Sigur, abordarea poate fi de ajutor și în „relația” cu alte companii sau magazine.