eMAG a întârziat livrarea, iar clientul i-a atras atenția c-un mesaj „disperat”

eMAG a întârziat livrarea, iar clientul i-a atras atenția c-un mesaj „disperat”
Sursa foto: FOTO Lucian Iancu via Facebook
14:53 11.12.2018

Un mesaj afișat prin București pe 10 decembrie cerea magazinului să livreze un pachet întârziat. „Dragă eMAG, Îmi poți spune când aș putea primi mașina de spălat vase […]?” începe mesajul. A fost pozat, pus pe rețeaua socială și a devenit un cvasi-subiect de discuție.


ACTUALIZARE 11 DECEMBRIE Clientul, se pare, și-a primit comanda de la eMAG. A avut grijă să transmită asta printr-un mesaj similar primului: pe un panou publicitar plimbat prin București.

mesaj emag
FOTO Florinel Ioan Chiș / Facebook

Pe 19 noiembrie, eMAG a avut o campanie de reduceri care a pus la dispoziție stocurile rămase de Black Friday. Un bărbat, care se auto-identifică în mesaj drept Matei Iulian, a făcut „greșeala” să comande o mașină de spălat vase (probabil la insistențele soției). Acum, mașina nu mai vine.

Mesaj-eMAG
FOTO Mihaela Chiteș via grupul Autobaza 2.0 / Facebook

„Dragă eMAG,

Îmi poți spune când aș putea primi mașina de spălat vase comandată pe 19 Noiembrie? Mă tot întreabă soția… și nu știu ce să îi mai spun. Vine de Crăciun? O pun sub brad? Mă ajuți, te rog?!”

Din pozele disponibile până acum se observă că mașina cu mesajul la adresa eMAG s-a plimbat prin Pipera. Nu-i coincidență, deoarece în acea zonă e și sediul magazinului. Clientul nemulțumit a mers, cel puțin, la țintă.

Poți să iei mesajul ăsta cum vrei. Poate fi o acțiune de auto-promovare pentru agenția Motion Vision Communication care asigură servicii publicitare tip OOH (out of home) și care plimbă mesajul prin București. Poate fi o nemulțumire sinceră la adresa eMAG.

Înainte de Black Friday, directorul eMAG a spus că vor livra aproape toate produsele comandate atunci în prima săptămână. Dar după Black Friday a urmat pentru eMAG o perioadă plină de campanii cu reduceri. Și acum are una în derulare, care ține până pe 26 decembrie.

Oricum ar fi, chiar și dacă e doar o schemă prin care susnumitul Iulian vrea nițică publicitate, abordarea te poate inspira pe viitor. Ai probleme cu vreun magazin, cu vreo companie? Cumperi niște publicitate mobilă (și negativă) și-o plimbi prin fața sediului. Până la urmă cineva te va lua în serios.

Etichete:
loading...