PRO TV încasează o lovitură dură de la Antena 1. Producția de pe Pache care se ”scufundă”

de: Cătălina Burghelea
08 10. 2021

Celebrul post de televiziune PRO TV începe să piardă teren în fața rivalului său, Antena 1. Tot mai mulți telespectatori sunt atrași de o producție celebră, care îi ține captivi în fața micilor ecrane. Dovadă sunt audiențele crescute din ultimul timp.

Antena 1, lovitură dură pentru PRO TV

Toată lumea știe de rivalitatea dintre Pro TV și Antena 1. De-a lungul timpului, audiențele au oscilat în favoarea trustului de pe Pache Protopopescu, însă, aseară a avut loc o mare răsturnare de situație! Un serial foarte cunoscut de la Antena 1 a fost cel mai urmărit din România, spre nefericirea PRO TV.

După ce s-a terminat serialul de comedie „Las Fierbinţi”, postul Pro TV a coborât simţitor în ceea ce priveşte media de audienţă. Trustul a fost depăşit de Antena 1, la nivel naţional! De pe locul doi, Pro TV a adunat puţin peste un milion de telespectatori pe minut, în medie, cu emisiunea plină de mister „Masked Singer”.

Postul din Pache a pierdut masiv din public

Celebrii Geani, Celentano, Firicel sau Aspirina au fost cei mai urmăriți de la PRO TV, însă după terminarea episodului din „Las Fierbinţi”, lucrurile s-au inversat. Postul din Pache a pierdut masiv din public. Astfel, rivalul Antena 1 a reuşit să treacă în anumite momente peste Pro TV. Este vorba despre publicul din ţară şi de tineri, două segmente câştigate de postul Intact în duelul direct dintre „Masked Singer” şi „Adela”.

Deși serialul „Adela” a fost devansat de mai celebrul „Las Fierbinţi”, producția Antenei 1 a depăşit pe două segmente show-ul cu măşti de la Pro TV.

Momente spectaculoase oferite de Cleopatra Stratan

Și trustul PRO a oferit publicului fidel momente spectaculoase. Cleopatra Stratan a fost Gheişa, joi seară, la „Masked Singer”. Extrem de simpatică, fata lui Pavel Stratan a reușit să atragă atenția telespectatorilor, care nu s-au mai desprins de televizor. Tânăra vedetă a fost demascată, joi, în show-ul cu măşti de la Pro TV.

Cine s-a situat pe locul 3

Pe de altă parte, pe intervalul „Masked Singer”, Kanal D a ocupat locul trei, cu o medie de 900.000 de persoane în fiecare minut.

În ceea ce privește segmentul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani, cursa a fost strânsă. Dar Antena 1 a avut un mic avantaj. Trustul Pro a fost depăşit, iar de pe locul doi a numărat o medie de aproximativ 248.000 de tineri. Din poziţia de lider al audiențelor, Antena 1 a înregistrat o medie de 252.000 de persoane, potrivit Paginademedia.