Prințul Harry și Meghan Markle au pus iar mâna pe bani. Ce trebuie să facă pentru ei
Prințul Harry și soția acestuia, Meghan Markle, au semnat un acord cu serviciul de streaming Spotify ca să producă conținut audio original, anunță Varitey.
Prințul Harry și Meghan Markle au pus iar mâna pe bani
Potrivit contractului multianul, compania Archwell Audio a cuplului o să creeze programe exclusiv pentru Spotify. Între acestea se află și podcast-uri care sunt găzduite de cei doi. Scopul producțiilor este de a „construi o comunitate prin experienţe, poveşti şi valori împărtăşite”.
Astfel, primul podcast Archewell Audio este aşteptat apară în 2021. Dar înainte de aceasta, companiile o să lanseze un program special pentru sărbători care va fi găzduit de Harry şi Markle, ce va cuprinde „poveşti despre speranţă şi compasiune”.
„Ce ne place la podcast-uri este că ne amintesc tuturor să luăm o pauză şi chiar să ascultăm, să ne conectăm fără a fi distraşi”, au declarat ducii de Sussex într-un comunicat.
„Având în vedere provocările 2020, nu a fost vreodată un moment mai bun să facem asta, pentru că atunci când ne putem auzi reciproc şi putem auzi poveştile fiecăruia, ne este amintit cât de interconectaţi suntem”.
Și cuplul Obama a semnat un acord cu Spotify
Dawn Ostroff, șef de conținut și publicitate pentru Spotify, a declarat anul trecut CNN Business că compania intenționează să ofere mai multe exclusivități ca modalitate de a atrage clienții de pe celelalte platforme de podcas-turi.
„Ducele și ducesa de Sussex ar putea locui în California, dar puterea vocilor lor stă în statutul lor de cetățeni ai lumii”, a spus Ostroff într-o declarație, marți. „Faptul că îmbrățișează capacitatea extraordinară a podcast-urilor pe Spotify în timp ce caută, de asemenea, să ridice vocile subreprezentate este o dovadă a aprecierii lor pentru potențialul povestirii audio.”
Acest nou acord vine la câteva luni după ce prinţul Harry şi soţia lui au semnat un contract și cu Netflix pentru proiecte exclusive. În prezent, spotify găzduieşte 1,9 milioane de podcast-uri, dintre care cele mai multe nu sunt exclusive. De menționat este că până la finalul lunii septembrie, aplicaţia avea 320 de milioane de utilizatori, inclusiv 144 de milioane de abonaţi, în 92 de pieţe.
Această mișcare a ducilor de Sussex reflectă îndeaproape un alt cuplu politic celebru: Michelle și Obama. De asemenea, ei și-au lansat propria companie de producție, Higher Ground, și au încheiat și un acord Spotify. Podcast-ul lui Michelle Obama a debutat în vara trecută ca exclusivitate, dar mai târziu a devenit mai disponibil. Nu este clar dacă același lucru s-ar putea întâmpla cu spectacolele ducelui și ducesei.