Prețurile la Dacia Sandero sunt extrem de mici în Italia. Cum a fost posibil

Prețurile la Dacia Sandero sunt extrem de mici în Italia. Cum a fost posibil

Italia are în vedere stimulente de până la 4.000 de euro, contravaloarea a 4.550 de dolari, pentru cumpărătorii autovehiculelor de ultimă generație pe benzină și motorină, care s-au alăturat Franței și Germaniei pentru a oferi sprijin industriei auto, care a fost afectată de criza coronavirusului.

Mașinile produse de Renuault în România vor avea prețuri incredibile

Parlamentul italian a aprobat un pachet de stimulente pentru a încuraja vânzările de autovehicule cu combustie eficientă, precum și de vehicule electrice și hibride, au declarat doi parlamentari pentru Reuters. Italia se va alătura Franței, Spaniei și Germaniei pentru a ajuta industria auto, care a fost lovită de criza coronavirusului.

Ca și Franța și Spania, Italia va oferi, de asemenea, subvenții pentru mașinile cu motor cu combustie care respectă cel mai recent standard de emisii Euro 6 al UE, deoarece mașinile electrice și hibride au încă o prezență limitată în Italia. Anul trecut, mașinile electrice au reprezentat doar 0,56 la sută din totalul înmatriculărilor italiene, cu hibrizi la 6,1 la sută, potrivit asociației producătorilor de mașini străine UNRAE.

Prețurile la Dacia Sandero sunt extrem de mici în Italia. Cum a fost posibil
Prețurile la Dacia Sandero sunt extrem de mici în Italia. Cum a fost posibil

Partidul  centru-stânga, co-guvernant, susținut de Italia Viva, a propus includerea stimulentelor într-un pachet de stimulare economică în prezent în discuție în parlament, care era de așteptat să fie aprobat până la jumătatea lunii iulie. Subvenția va fi oferită cumpărătorilor de vehicule „Euro 6”.

Subvenția ar ajunge la 4.000 de euro dacă cumpărătorii schimbă mașini care au 10 ani sau mai mult. Suma ar cuprinde 2.00 de euro de la guvern și 2.000 de euro de la dealer și producător auto. Înregistrările în Italia au scăzut cu 50 la sută în mai, când Roma a început să ridice progresiv măsurile de blocare, după ce vânzările au fost practic șterse în aprilie și martie. Stimulentele ar fi finanțate parțial de către guvern printr-un pachet de 250 de milioane de euro și parțial de dealeri de mașini, conform unei modificări a decretului de stimulare economică.

În Programul Rabla, în varianta italiană se regăsesc și cele mai recente modele ale producătorului francez Renault, construite la Mioveni, vorbim aici de Dacia Sandero și Dacia Duster, iar prețurile de achiziționare prin program, sunt cele mai mici, dacă luăm în considerare concurența. Vorbim de prețuri cuprinse între 4.500 euro pentru un Sandero și 9.000 euro pentru un Duster.

Prezența autturismelor românești ia prin surprindere pieața italiană de profil

Roma le va oferi cumpărătorilor de vehicule Euro 6, cu un preț net sub 40.000 de euro și emisii de CO2 de până la 110 grame pe kilometru, un stimulent de 1.500 de euro (1.680 dolari) dacă schimbă mașini cu 10 ani sau mai vechi, conform legislației votate pe de către comisia bugetară. Stimulentul total va ajunge la 3.500 de euro, și vor include și alte 2.000 de euro care trebuie suportate de dealeri. Pachetul trecut de prima cameră a Parlamentului italian va trebui să fie aprobat de senat. Subvențiile existente pentru mașinile electrice și hibride vor fi, de asemenea, consolidate.

Legislația va fi în vigoare din august până în decembrie, costurile urmând a fi împărțite între guvern și dealerii de mașini. Fiat Chrysler, cel mai mare producător auto din Italia, abia acum lansează primele sale modele cu motoare alternative, cu o versiune complet electrică a minicarului Fiat 500 și versiunile hibride plug-in ale modelelor Jeep’s Renegade și Compass, care vor avea loc în această vară. Înmatriculările de autovehicule noi în Italia au scăzut cu aproape jumătate de milion, sau 46 la sută, în prima jumătate a acestui an, potrivit datelor Ministerului Transporturilor. Numărul înregistrărilor pierdute ar putea însuma aproximativ 700.000 de unități până la sfârșitul anului 2020, a spus UNRAE.

Prețurile la Dacia Sandero sunt extrem de mici în Italia. Cum a fost posibil
Prețurile la Dacia Sandero sunt extrem de mici în Italia. Cum a fost posibil

Prezența mașinilor produse la Mioveni vine ca urmare a unui parteneriat între gigantul Renault și dealerii locali, tocmai în vederea restimulării pieței de achiziții de autoturisme din Italia, lovită de altfel, ca și celelalte piețe, de criza noului coronavirus.. Confomr proiectului aprobat de Parlamentul Italian, Renault Dacia beneficiază de noile subvenții acordate de guvernul italian. Oficialii Renault au dat publicității și prețurile reduse cu 3.500 de euro. Reprezentanții UNRAE spun că aceasta este o ocazie excelentă pentru italieni să-și cumpere mașini noi, la prețuri de mașini rulate. Un Sandero va putea fi cumpărat cu un preț incredibil de aproximativ 4.500 de euro, iar un Duster, cu mai puțin de 9.000 de euro.

Atât Franța, cât și Germania, urmăresc, de asemenea, să utilizeze stimulente pentru a accelera trecerea la o conducere mai curată, oferind subvenții cumpărătorilor de vehicule electrice. Germania a declarat joi că va dubla stimulentele oferite cumpărătorilor de mașini cu emisii ultra-scăzute ca parte a unui pachet de recuperare economică, dar guvernul a exclus stimulentele pentru achiziționarea de autovehicule cu benzină pură și diesel, ceea ce oponenții au declarat că ar submina obiectivele țării de protecție climatică. Un plan de 8 miliarde de euro în Franța pentru a ajuta industria auto include stimulente pentru vehiculele electrice care pot ajunge la 12.000 de euro cu stimulente de casare pentru cumpărătorii eligibili.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI