Poșta Română a spart bani pe un proiect de care românii n-au nevoie

de: Andrei Simion
10 10. 2018

Poșta Română a început săptămâna cu gândul la sărbătoare: aniversează 140 de ani. Așa că sărbătorește și cu un proiect inutil.

În 140 de ani, câteva decenii Poșta Română sigur a fost utilă. Mai nou, e doar o instituție care nu mai are nimic major de oferit, în afară de rețea. În acest context, Poșta Română a anunțat serviciul MyLetter.

Engleza te-ar putea face să crezi că e util. Nu-i. E vorba de o aplicație prin care clienții pot să-și personalizeze, cu propriile imagini, plicuri de corespondenţă. Comanda și plata se fac online.

Asta nu e tot. Ca să profiți de serviciu, e necesar să comanzi minimu 10 plicuri, al căror preț este de 21,8 lei. Vor fi livrate în maximum trei zile.

Ministrul Comunicațiilor Petru Cojocaru a spus că, după nouă luni de muncă în echipă, poate afirma că Poşta Română este pe drumul cel bun în ceea ce priveşte modernizarea şi recredibilizarea celui mai mare operator de servicii poştale din ţara noastră, conform HotNews. După cum vezi, cel mai „futurist” și modern proiect e un eșec.

Ce zice Poșta Română despre serviciul MyLetter

Proiectul e deja online și arată ca în anii de glorie ai internetului, circa 1995.

Poșta Română a spus că astfel aniverează Ziua Mondială a Poştei prin lansarea acestui nou serviciu inovativ (sic!), care face legătura între poşta tradiţională, pe suport de hârtie şi tehnologiile IT&C. „Este modul nostru de a marca această sărbătoare importantă pentru Poşta Română şi sperăm că MyLetter se va bucura de succes, mai ales în rândul clienţilor corporate care vor să se promoveze într-un mod inedit”, a declarat Mircea Tudosie, Directorul General al Poştei Române. Să ținem minte aceste cuvinte.

Timpul de circulaţie al plicurilor personalizate va fi de maximum trei zile, iar preţul este de 45,20 lei, pentru 50 de bucăţi.