Pilotul care comandă 70 de burgeri pentru pasagerii unei curse întârziate

Autor: Iorgu Ianusi - 17.03.2019, 06:30

Când îți întârzie avionul foarte mult, niciun sandviș și nici o sticlă cu apă plată nu-ți pot reduce supărarea, dar, oare câțiva burgeri cu garnitură ar reuși acest lucru?

Un pilot american a reușit să calmeze pasagerii unei întârziate, după ce le-a comandat tuturor câte un burger de la un restaurant din apropiere.

Pasagerii ar fi trebuit să decoleze cu o aeronavă ce aparține Mesa Airlines de pe Aeroportul Internațional Tulsa, Oklahoma, dar cursa a fost amânată cu aproximativ două ore și jumătate. Atunci, eroul acestei povești, pilotul, a comandat 70 de burgeri pentru a fi livrați pasagerilor din avionul staționar.

Potrivit cotidianului Houston Chronicle, ediția online, Sam Walker, un pasager pe aeronava din Houston, a scris pe Twitter:

„Avem o întârziere de 2,5 ore la plecarea United din Tusla. Căpitanul nostru, Matthew a comandat masa pentru fiecare persoană din avion de la Fat Guys Burger Bar . Încă mai există oameni buni și servicii pentru clienți! „

În replică, reprezentanții United Airlines, compania care a operat zborul, a publicat următorul mesaj:

„Hei, Sam. Ce tare! Suntem bucuroși să auzim că echipajul a avut grijă de tine azi. Vom transmite apecierile tale echipei noastre.”

Walker a adăugat că întreaga întâmplare reprezintă „un moment minunat pentru a reaminti tuturor că piloții și companiile aeriene sunt angajați pe oră,plătiți doar pentru ceea ce fac în timp ce avionul este în aer. Deci, ei au de-a face cu această situație neplăcută și atitudinea ta gratis.”

Compania United a confirmat că pilotul, identificat ca și căpitanul Matthew Hoshor de către Houston Chronicle, a fost cel care a plătit factura pentru burgeri.

„E un tip foarte bun. Suntem foarte mândri de el”, a declarat directorul executiv al companiei Mesa Airlines, Jonathan Ornstein, pentru Houston Chronicle.

„Faptul că a ieșit din calea lui ca să aibă grijă de pasageri a fost, într-adevăr, un serviciu remarcabil pentru clienți și chiar mai mult decât atât. Mă face atât de mândru ca director executiv al companiei. Când văd că un angajat face asta, mă face să mă simt minunat.” Jonathan Ornstein, CEO United Airlines, pentru Houston Chronicle. 

loading...

Citește și...