Pas uriaș pentru Kaufland în România. Totul pentru sănătatea clienților săi

Pas uriaș pentru Kaufland în România. Totul pentru sănătatea clienților săi
Pas uriaș pentru Kaufland în România. Totul pentru sănătatea clienților săi

Kaufland face o mișcare inteligentă. Investiția se ridică la un milion de euro, însă este una extrem de importantă.

Pas uriaș pentru Kaufland în România. Pe ce a cheltuit 1 milion de euro

Mai exact, Enel X România implementează un sistem fotovoltaic pentru retailerul Kaufland România în Turda. Acesta va avea o capacitate 1 MWp. Proiectul presupune livrarea unui sistem de 2000 de panouri fotovoltaice pe terenul din apropierea centrului logistic Kaufland Turda.

Investiția se ridică la un milion de euro și va asigura o producție anuală de energie electrică de 1.277 MWh, reducând cu 595 tone pe an emisiile de dioxid de carbon.

Proiectul dezvoltat alături de Enel X aduce retailerului economii estimate la 112.000 de euro.

„Enel X continuă să sprijine mediul de afaceri în tranziția energetică și oferă soluții personalizate pentru companiile care pun sustenabilitatea în prim plan.

Dincolo de impactul pozitiv asupra mediului, sistemele fotovoltaice duc la scăderea costurilor cu energia electrică, oferind beneficiarilor posibilitatea să își urmărească producția și, implicit, să-și eficientizeze consumul de energie. Ne bucurăm să lucrăm alături de companii care au demonstrat în repetate rânduri grija pentru mediul înconjurător și ne bucurăm că duc această valoare și în sfera electricității, alegând produsele noastre.

Încurajăm partenerii de afaceri să investească în energia regenerabilă astăzi, pentru a fi pregătiți mâine.”, a declarat Laurențiu Brumaru, Head of Sales & Marketing e-Industries, Enel X România.

Directorul de comunicare Kaufland: „Vom investi și pe viitor”

Directorul de comunicare și Corporate Affairs Kauflan spune că retailerul vrea să își extindă acțiunile de sustenabilitate prin scăderea amprentei de carbon.

„Prin acest demers, ne dorim să extindem acțiunile de sustenabilitate și lupta pentru protejarea mediului înconjurător. Proiectul, primul de acest gen din rețeaua Kaufland, contribuie la reducerea impactului asupra mediului, prin scăderea amprentei de carbon.

Energia verde, ce provine din surse regenerabile, este o alternativă sustenabilă și ajută la menținerea unui mediu cât mai curat prin urmare, obiectivul companiei va fi acela de a investi și pe viitor în astfel de soluții alături de partenerii noștri.” susține Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România.

Enel X este linia globală de afaceri a Grupului Enel, care oferă servicii care aduc inovare și tranziție energetică.