Orașul din România unde Kaufland România a bifat o nouă reușită. Vești bune pentru români

de: Ștefan R. Apostol
02 02. 2022

Fratele mai mic al retailerul german Lidl, Kaufland, anunță deschiderea unui nou magazin, ridcând numărul la 149. Noul magazin este deschis, oficial, în Turnu Măgurele, județul Teleorman, începând de mâine, 3 februarie. Astfel, Kaufland își continuâ proiectul de investiții pentru 2022.

Anul 2022 aduce un nou magazin Kaufland în România

Ieri vă prezentam proiectul de construcție a unui nou hipermarket în Oradea, al doilea ca număr în acest oraș. În același proiect de investiții, în cealaltă parte a țării, în Iași, Kaufland va deschideun nou magazin, pe o suprafață de 6.500 de metri pătrați. Urmează mai multe vești în perioda următore.

Noul hipermarket, va fi deschis în cartierul Tătărași din Iași, pe 24 februarie anul curent. Desideratul retailerului de a ajunge, într-un ritm record, la nu mai puțin de 160 de magazine deschise până în 2024, prinde contur. Investițiile anunțate pentru acest an se ridică la 300 de milioane de euro.

Turnu Măgurele va avea un magazin Kaufland din 3 februarie

Locuitorii orașului din județul Teleorman, vor beneficia de mâine, 3 februarie, de cel mai nou magazin Kaufland. Construcția de aici se întinde pe o suprafață de 5.600 metri pătraţi. Spațiul de cumpărături din noul hipermarket Kaufland se întinde pe o suprafață de 3.100 de metri pătraţi. Acesta a devenit astfel cel de-al 149-lea magazin deschis de retailer.

„București, 2 februarie 2022 – Kaufland continuă să investească în România și deschide un magazin la Turnu Măgurele, județul Teleorman, ajungând la o rețea națională de 149 de hipermarketuri.  Prin această deschidere, compania generează 100 locuri de muncă noi, prin care încurajează dezvoltarea comunității locale.

Cu ocazia deschiderii magazinului, Kaufland a pregătit o serie de surprize pentru cumpărători. Astfel, începând de joi, 3 februarie, pe lângă produsele din oferta săptămânală, clienții sunt așteptați cu reduceri și promoții speciale la articole non-alimentare, amplasate într-un cort special amenajat în parcarea magazinului.

Situat pe Șoseaua Alexandriei, Nr. 7A, Turnu Măgurele, noul hipermarket își așteaptă clienții zilnic, de luni până sâmbătă între 07:30-21.00, iar duminică de la 08.00 până la 20:00.”, se spune în comunicatul Kaufland.

Restul suprafeței, cea exterioară, este ocupată de 261 de locuri de parcare, dintre care 7 pentru persoane cu dizabilităţi, 8 pentru părinţi.

Magazinul telormănean oferă și 2 locuri de parcare cu acces la staţiile e-charge pentru maşinile electrice. Pentru bicliști există două rastele pentru biciclete.

Noile tehnologii implementate și la Turnu Măgurele

Noile tehnologii implementate de Kaufland se regăsesc și aici, (vezi galeria), fiind vorba de un automat de reciclare tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă şi doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).

Dispune și de o zonă de colecetare a măstilor de protecție deja uzate, care sunt reciclate și folosite pentru producția de energie.

Proiectul este deja demarat și în stațiunea Sinaia, iniţiat de organizaţia neguvernamentală „Oraşul Meu, Culorile Mele”.

Proiectul beneficiază, atât în Turnu Măgurele, cât și în Sinaia, de sprijinul Kaufland România. Noul magazin vine direct cu 8 case de marcat standard, fără case express sau noul sistem K-Scan.

Rămâne să urmărim care sunt viitoarele locații în care retailerul german va demara noi proiecte și care vor fi investițiile pe viitor.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa. Deține în acest moment 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 149 de magazine în România.

În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award. Certificarea atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.

Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți. Aceasta a fost acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.

Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.