Luna sărbătorilor de iarnă începe cu oferte de nerefuzat la DIGI RCS RDS. Înainte de Crăciun, compania oferă reduceri masive atât pentru clienții noi cât și pentru cei existenți. Ce trebuie să facă oamenii pentru a beneficia de facturi mai mici în următoarele șase luni.
Luna decembrie aduce vești bune pentru românii care au deja contracte semnate cu DIGI RCS RDS, dar și pentru cei care se gândesc să devină clienți ai companiei. În perioada 2 decembrie 2022 – 31 ianuarie 2023, prin campania „Rețeaua Națională”, se oferă reduceri importante: 50% din valoarea abonamentului lunar, timp de șase luni.
Oferta este valabilă pentru clienții noi și existenți care, în perioada menționată, își vor porta numărul în rețeaua mobilă DIGI, atât din prepaid, cât și din postpaid, alegând tipul de abonament Nelimitat, Optim 3, respectiv Optim 2.
Potrivit reprezentanților DIGI RCS RDS, clienții vor plăti, lună de lună, 2,5 Euro, 1,5 Euro, respectiv 1 Euro, „bucurându-se, timp de jumătate de an, de cea mai accesibilă ofertă de pe piață. Promoția se aplică doar la încheierea contractelor de telefonie mobilă pe o perioadă de 24 de luni, iar abonații pot opta fie pentru reducerea de 50% din valoarea abonamentului, timp de 6 luni, fie pentru achiziționarea unui telefon în 24 de rate* DIGI, fără dobândă și cu avans 0, această facilitate fiind disponibilă doar pentru clienții care dețin minimum un serviciu fix DIGI”.
Oferta poate fi accesată online, pe site-ul DIGI.ro, în toate magazinele operatorului, prin apel la serviciul Relații Clienți și prin intermediul reprezentanților de vânzări.
„Utilizatorii care aleg abonamentul Nelimitat se bucură de multiple beneficii, precum: acces internet și minute nelimitate în orice rețea națională fixă și mobilă, SMS-uri nelimitate în rețeaua DIGI și 3.000 de minute internaționale incluse în principalele rețele mobile din SUA, Canada, UE și China.
Clienții care doresc să achiziționeze unul sau mai multe abonamente de telefonie mobilă Nelimitat, pot accesa site-ul DIGI.ro, campania fiind disponibilă în pagina principală, se pot adresa reprezentaților de vânzări din punctele de prezență DIGI sau pot apela serviciul Relații Clienți (031.400.4600)”, a transmis compania.
Serviciul de portabilitate există de aproape 15 ani pe piața din România. În acest interval, DIGI a atins pragul de 3.8 milioane de numere portate de telefonie mobilă și fixă. Compania continuă investițiile în infrastructură, pentru a crește permanent calitatea serviciilor oferite. În prezent, rețeaua mobilă are acoperire outdoor de peste 99,5% din populația României.