O româncă a comandat produse de igienă în valoare de 99 de lei, însă ce a primit face furori pe internet. Aşa a fost păcălită
Este deja cunoscut faptul că pe Internet se dau o mulțime de țepe și persoanele ajung să fie înșelați. Astfel de cazuri sunt tot mai dese și oamenii nu se pot abține de la cumpărăturile online din surse nesigure. La fel a pățit si o româncă, ce a dat o comandă online de 90 de lei pentru produse de curățenie, dar a rămas șocată când a văzut ce era în pachet.
Țeapă la cumpărăturile pe Internet
Oamenii comandă tot mai mult pe internet, mai ales de când a avut loc pandemia și oamenii ieșeau tot mai puțin din case. De mulți ani se știe că sunt mulți răuvoitori în mediul online, care dau țepe clienților și îi pun în situații nepotrivite.
Din comoditate, mulți aleg să pună comenzi pe Internet, fără să se gândească la riscuri. Ajung, ulterior, să primească pachete goale, incomplete sau să nu mai primească deloc comanda lor.
O româncă a fost pusă într-o astfel de situație de curând, în urma căreia a fost extrem de dezamăgită. A pus o comandă online și spera să primească o mulțime de produse de curățenie, dar când a deschis cutia, a înlemnit.
Ce a comandat o clientă pe Internet
Uneori, comoditatea chiar se plătește, dar mai ales neatenția. O femeie a găsit un anunț interesant pe internet, care promite 60 de produse de curățenie și ghivece pentru flori, totul la prețul de 99 de lei.
Nici nu a stat pe gânduri când a văzut marea ofertă și a plasat imediat comanda. S-a gândit că dă lovitura când a văzut atâtea produse la un preț foarte mic, fără să se gândească la riscuri.
Nu și-a pus problema că atât de multe produse valorează mult mai mult și s-a bucurat de reușita ei. Când a primit comanda, însă, a avut parte de un mare șoc, nu se aștepta la așa ceva.
Ce a găsit românca în pachet
Când a venit ziua să își primească pachetul, a fost foarte încântată. Femeia a deschis coletul și spera să găsească acolo tot ce comandase, dar a avut parte de un mare șoc: erau doar câteva produse.
A fost atât de nemulțumită de situație, încât s-a plâns pe Internet de cele întâmplate. A vrut să se asigure că alte persoane vor învăța lecția ei și nu se vor lăsa înșelate.
Acolo, a aflat că și alții au trecut prin ce trece ea. Au comentat la postarea ei de pe pagina de Protecția Consumatorului, sperând că va fi auzită povestea lor.