Numărul scurt de la Digi despre care nu știai. E mai mult decât de ce ai nevoie

de: Alexandra Chivu
13 07. 2019

Timpul e prețios, viața trece repede, așa că pentru fiecare lucru sau situație din viață avem nevoie de scurtături, soluții rapide. Iată mai jos numărul scurt de la Digi care te-ar ajuta să economisești timp.

Numărul scurt de la Digi despre care nu știai

Operatorii de telecomunicații încearcă să ofere clienților metode cât se poate de simple pentru suport și informații ce țin de serviciile companiei lor. Pentru a alerta autoritățile avem numărul de urgență 112, iar pentru a afla tot ce ne interesează despre un operator avem, acum,*111#. Informațiile pe care le putem afla sunt reprezentate de oferte, probleme ori orice altă informație. Desigur, mai există și alte metode, practice și ele, cum ar fi relații cu clienții sau mersul până la punctul de prezență al operatorului dorit.

*111#, este uun număr gratuit și este funțional de pe orice abonament Digi Mobil

De menționat în cazul unui apel la relații cu clienții este și faptul că unele convorbiri pot fi taxate, dat fiind că suntem nevoiți uneori să așteptăm poate și ore la telefon. O soluție ar mai fi și plasarea unor sesizări sau solicitări pe site, dar și aici este cu dus-întors, căci sunt șanse mari să nu ne răspundă nimeni.

Așadar, măcar de curiozitate, dacă numărul scurt nu pare util, oamenii pot accesa inovația, care și promite rezolvări în cel mai rapid mod pentru multe probleme. Potrivit media-max.ro, serviciul oferit de compania RCS-RDS(Digi), *111#, este unul gratuit și este funțional de pe orice abonament Digi Mobil. În prezent, se pot efectua următoarele operațiuni ori se pot afla următoarele informații:

  • Tipul abonamentului detinut
  • Upgrade la un abonament superior
  • Activare/dezactivare roaming international de voce si roaming international de date
  • Informatii serviciu cost control
  • Care este data de resetare a traficului internetului (datelor) mobil 3G/4G
  • Activare 4G
  • Extraoptiuni disponibile