Mutarea genială pe care o face Gică Hagi. Cum va câștiga bani mulți
Odată cu fuziunea dintre Farul Constanța și Viitorul lui Gică Hagi, lucrurile au intrat într-o nouă fază. Mergând pe aceleași principii cu care și-a clădit cele două proiecte, Hagi vrea să ducă la un alt nivel tot ceea ce este legat de noua echipă Farul. De altfel are și exemple în fotbalul internațional, exemple de succes care au adus milioane de euro în conturile cluburilor mari.
Noul Farul Constanța lăsat pe mâna Regelui
Înaintea începerii noului sezon de Liga 1, fotbalul românesc primea cu brațele deschise noul proiect de la Constanța. Oficialii Viitorului și cei ai Farului băteau palma pentru fuziunea celor două echipe de fotbal, astfel Constanța rămânând cu o singură reprezentare în Liga 1. Artizanii acestui proiect, Gigă Popescu, Gică Hagi, Ciprian Marica, Tibi Curt și Zoltan Iasko anunțau în iunie acordul de fuziune. Singura condiție era ca Gică Hagi să preia tot proiectul ca manager și să i se dea mână liberă.
Cu regele la cârma echipei, după 9 etape, FCV Farul Constanţa se află pe locul 5 în clasament cu 15 puncte. DIn păcate la ultimul meci, din etapa a IX-a, Farul Constanța a pierdut în deplasarea de la Chindia cu 2-0. Dar Gică Hagi este omul optimist și care-și dorește să clădească o echipă puternică, așa cum a demonstrat cu Viitorul în sezoanele trecute.
Gică Hagi vrea autofinanțarea echipei. Merge pe modelele consacrate
În campionatele puternice din Europa există cluburi de legendă care au reușit să se autosubvenționeze atât prin vânzarea de abonamente, dar și prin dezvoltarea unor adevărate industrii de merchandising.
Un astfel de model de miliarde de euro pe an este Manchester United, sau chiar Manchester City. Pe acest principiu și Gică Hagi își dorește să dezvolte lucrurile în perioada următoare la Farul Constanța.
Legendarul internațional român a anunțat zilele acestea care este următorul proiect la Constanța. Prima etapă a noului proiect este construcția unei noi arene cu cel puțin 15.000 de locuri.
În viziunea lui Gică Hagi aceste viitoare 15.000 de locuri se traduc în 15.000 de fani și abonamente la prețuri mici. Este o regulă de marketing, ai prețuri mici, ai mai mulți cumpărători, ai prețuri mari, îți scad cumpărătorii.
„(…) Aşteptăm să facem stadion, în doi ani aşteptăm să avem suporteri de la 15.000 în sus, de abonaţi. Sunt cifre la care trebuie să lucrăm şi să ajungem la nivelul cel mai mare. Proiectul meu mereu s-a chemat ‘Timp, tineri, talent’, accesaţi cartea.
Drumul nu e uşor, călătoria e lungă, o să trecem prin lucruri bune şi mai puţin bune, prin victorii şi înfrângeri, cu cele două trebuie să construim o mentalitate de învingători în timp. Voi vedeţi puţine, dar în spate e munca multă şi m-am înhămat.”, a declarat “Regele”.