Un român a cheltuit 2500 de euro pentru o vacanță în Grecia, dar hotelul de 5 stele în care a stat i-a stricat complet experiența. Hotelul de 5 stele din Grecia, pentru care un român a achitat 2500 de euro, s-a dovedit a fi o dezamăgire totală și nu o destinație de care să-și amintească cu plăcere în viitor.
Cum arăta hotelul de 5 stele la care s-a cazat un român în Grecia. A plătit 2500 de euro pentru o vacanță de coșmar. Regiunea Chania din Creta este o destinație de vacanță magnifică. Aici ai la dispoziție o gamă variată de opțiuni, atât în ceea ce privește facilitățile de cazare, cât și în privința activităților de distracție din zonă.
Pentru unii turiști, regiunea poate deveni repede un coșmar. Un astfel de incident a afectat un român care s-a cazat la un hotel de lux din stațiunea grecească.
„Pe hârtie, unitatea turistică este una de 5 stele, în realitate…Peste tot mucegai, duș rupt, paturi pătate, saltele îndoite. Grijă mare”, scrie conaționalul nostru într-o postare pe grupul de Facebook
În aceeași postare, Zoli, turistul român, a publicat mai multe fotografii ale camerei de hotel. Locul arată dezamăgitor, iar cele 5 stele aparent nu reflectă realitatea. El ar acorda maximum 2 stele. Pentru acest „peisaj” de mizerie, mucegai și dezordine, turistul a plătit 2500 de euro, echivalentul a aproximativ 12500 de lei românești.
Postarea românului a generat peste 100 de reacții online. În timp ce unii îi exprimă compasiunea lui Zoli, alții îi sugerează să fie mai atent pe viitor.
„Păcat, dar totuși mă întreb așa: când rezervați ceva, nu vă uitați pe booking, google, tripadvisor etc., să vedeți review-urile?”
Au fost și reacții ironice care i-au sugerat românului să ia în considerare, pe viitor, stațiunile de pe litoralul românesc.
”Și alții critică condițiile de cazare din România…” / ”În Mamaia nu vă mai place”, spun doi conaționali.
Hotelul din Creta nu a fost un coșmar pentru toți românii care au ajuns aici. Diana, o tânără din București, a spus că a stat și ea la acest hotel și că totul a fost aproape perfect.
„Am stat și eu la acest hotel și e foarte ok. Au servicii bune. Pur și simplu ați avut ghinion de o cameră cu probleme. Sunt convinsă ca ați putea să o schimbați dacă mergeți sa anunțați recepția. Până la urmă, hotelul repartizează camerele, nu agenția de turism”, scrie aceasta, pe grupul de Facebook.