Toții românii au mers la supermarket și au observat că acestea nu au geamuri. Astăzi vă devăluim care este motivul incredibil pentru care magazinele Lidl, Mega Image sau Kaufland nu au geamuri. Secretul marilor magazine a fost descoperit.
S-a aflat care este motivul pentru care Lidl, Kaufland, Carrefour și Mega Image nu au geamuri. La baza acestui detaliu stă un secret bine păzit al marilor magazine.
Românii merg des la cumpărături în marile magazine din România și le aleg pe cele preferate în funcție de prețuri, nevoi…etc.
Astfel, pentru a cumpăra toate cele necesare, românii petrec destul de mult timp în magazine, fie că este vorba despre Lidl, Kaufland, Mega Image sau Carrefour.
Indiferent de magazin, toate au o trăsătură comună, pe care mulți dintre români au obsevat-o, însă nu i-a dat atenție până acum. Mai exact, este vorba despre geamuri, respectiv despre inexistența acestora, însă pentru asta există o explicație.
Decizia de a nu avea exista ferestre la magazine nu este una luată la întâmplare, ci este o strategie îndelung studiată. Mai exact are legătură cu obiceiurile de consum ale oamenilor, observate de către experții în marketing.
Aceștia din urmă folosesc datele obținute pentru a încuraja oamenii să meargă la cumpărături.În plus, clienții petrec cât mai mult timp în supermarketuri, fapt pentru care vor face mai multe cumpărături.
De altfel, explicații există și prin faptul cum sunt așezate mărfurile, asta având legătură tot cu strategia de vânzare.
Astfel, motivul pentru care geamurile lipsesc dintr-un supermarket esteacela că, în interiorul acestuia, clientul trebuie să aibă o “senzație de suspendare a timpului”.
Astfel, clienții nu sunt supuși unor “stimuli externi”, care i-ar putea face să se grăbească atunci când fac cumpărături.
De exemplu, dacă sunt amplasate geamuri, iar oamenii văd că afară s-a făcut deja noapte, își vor da seama că au petrecut foarte mult timp la supermarket și ar putea să-și facă mai rapid cumpărăturile, renunțând la unele lucruri pe care intenționau să le achiziționeze.
Nu în ultimul rând, cu toții am obsevat că marile magazine au pe jos gresie. Și asta este tot un fel de strategie de marketing. Astfel, clienții își vor împinge mai greu cărucioarele având timp să vadă toate ofertele și să cumpere mai mult.