Mihaela Rădulescu şi-a crescut tariful după Românii au Talent. Câţi bani cere pentru o apariţie în România
Mihaela Rădulescu trăiește o poveste de dragoste de 5 ani cu Felix Baumgartner, iar cei doi locuiesc tot de atât timp într-o vilă de lux din Monte Carlo. Plecarea ei din România aducea, inițial, vestea că vedeta va fi din acel moment scumpă la vedere. Dimpotrivă, căci tocmai de atunci și-a crescut tariful, dar și după ce a fost membru al juriului ”Românii au Talent”. Câți bani cere prezentatoarea TV pentru o apariție în țară?
Mihaela Rădulescu şi-a crescut tariful după Românii au Talent
Mihaela Rădulescu (50 de ani) trăiește de 5 ani în Monte Carlo alături de parașutistul Felix Baumgartner(50 de ani), renumit pentru natura deosebit de periculoasă a cascadoriilor pe care le-a făcut de-a lungul carierei sale. Deși cu gândul de ducă de mult, vedeta vine deseori în România pentru a participa la diferite evenimente și emisiuni, dar totul cu un cost. Nu se prezintă oriunde și nu pe bani puțini.
Vedetele din prima linie s-au obișnuit să ceară bani pentru a onora evenimente, iar dacă în urmă cu câțiva ani erau plătite pentru a presta un serviciu – cântau ori prezentau- acum există celebrități care primesc bani doar pentru simpla prezență, considerându-se că aduc plus valoare evenimentului cu pricina. Cei care le antamează contra cost sunt îndeosebi brandurile cunoscute de accesorii, cosmetice, haine și cabinetele estetice. De ce nu apare Rădulescu, totuși, mai des? Se pare că firmele stau mult pe gânduri până să o invite pe prezentatoarea TV, căci Mihaela este scumpă.
Câţi bani cere pentru o apariţie în România?
Fostul jurat de la ”Românii au Talent” cere minimum 5.000 de euro pentru apariția la un eveniment, potrivit unor surse din rândul organizatorilor de evenimente, citate de libertatea.ro. De altfel, vedeta ar justifica suma prin notorietate, dar și prin faptul că trebuie să vină cu avionul din Monaco la București, astfel că face, la rândul ei, o cheltuială.
Cât despre justificarea banilor pe care îi ia, diva stă aproximativ o oră la evenimentul respectiv, schimbă câteva replici cu jurnaliștii și face câteva poze la panou, dar nu este obligată să promoveze produsul ori brandul pentru care s-a organizat evenimentul.