Metro a luat decizia anului. Vestea dată la cel mai înalt nivel

Metro a luat decizia anului. Vestea dată la cel mai înalt nivel

Gigantul Metro Cash & Carry va da în curând publicității un comunicat prin care va anunța faptul că funcția de director executiv va fi preluată de un alt membru important al companiei, actualul CEO, Roland Ruffing, fiind în funcția respectivă de 4 ani.

Roland Ruffing va fi schimbat din funcția director executiv METRO Cash & Carry România

Noul CEO, în persoana lui Adrian Ariciu, îl va înlocui pe Roland Ruffing, cel care a deținut această funcție încă din 2016. Cariera lui Roland Ruffing la METRO a început în 2004, când s-a alăturat echipei MAKRO Cash & Carry Polonia în iulie 2004, în calitate de director financiar.

Metro a luat decizia anului. Vestea dată la cel mai înalt nivel
Metro a luat decizia anului. Vestea dată la cel mai înalt nivel (FOTO: Roland Ruffing, fost CEO Metro Cash & Carry)

În februarie 2009 preia din aceeași funcție MAKRO Cehia / MCC Slovacia. În noiembrie 2010 a fost numit director general METRO Cash & Carry Ungaria și a fost promovat în funcția de director financiar METRO Cash & Carry în noiembrie 2013. În august 2015 Roland Ruffing a devenit membru al Comitetului de operare al METRO Cash & Carry.

În curând va fi anunțat noul CEO

Decizia de a-l pune în funcția de director executiv pe Adrian Ariciu, încă nu a fost anunțată oficial de către reprezentanții oficiali ai companiei. Într-un interviu dat recent, Adrian Ariciu declara despre viziunea sa asupra bunului mers al lucrurilor în cadrul companiei:

Metro a luat decizia anului. Vestea dată la cel mai înalt nivel
Metro a luat decizia anului. Vestea dată la cel mai înalt nivel (FOTO: Adrian Ariciu, CEO Metro Cash & Carry)

”Mi-am propus să analizez cu atenţie schimbarea pe care am făcut-o, considerând că provocarea vine, în primul rând, din poziţionarea acestor mărci. Pe lăngă importanţa lor strategică în companie, mărcile proprii mi-au oferit posibilitatea de a mă dezvolta şi de a înţelege toate activităţile specifice unui brand. Sunt câteva lucruri cu care mă intersectam şi înainte, în colaborarea cu diverşi producători care veneau cu nenumărate propuneri la cerinţele adresate pe linia aceasta, însă acum provocările sunt mult mai mari. Astăzi, pe lângă indicatorii generali de performanţă şi motivarea echipei pentru atingerea lor, satisfacţiile vin în plus şi din performanţa pe termen lung a unor produse, din notorietate obtinută pas cu pas şi, în general, din faptul că trebuie să construim soluţii pe toate planurile, adaptate nevoilor clienţilor noştri.”

 

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI