Mersul trenurilor pe ruta București Constanța va fi modificată vara aceasta
Se fac schimbări pe ruta București-Constanța. Cei care doresc să călătorească din cele două orașe în cauză trebuie să ia la cunoștință noile detalii în privința rutei.
Schimbări la ruta București-Constanța
Calvarul la care sunt supuși călătorii CFR este deja cunoscut. Condițiile din tren și întârzierile enorme sunt cele două care îi fac pe unii să-și ia gândul de la o plimbare cu trenul și de amintiri din copilărie. Cu toate astea, de la București la Constanța poți ajunge în doar două ore și 15 minute, numai cu prețul de 40 de lei! Deși pare o poveste ruptă din basme, acest lucru este posibil. Operatorul Softrans, producător de rame și locomitive electrice din Craiova oferă transport feroviar pe ruta Craiov- – București – Constanța și retur.
Răzvan Cucu, ministrul Transporturilor, a făcut o serie de declarații în privința drumului cu trenul pe ruta București-Constanța. Acesta a promis turiștilor că vor avea posibilitatea să vină cu trenul, în acest sezon estival, fără întârzieri. De asemenea, Răzvan Cuc susține și că bugetul permite directorilor CFR să poată rezolva problemele întârzierilor care au devenit deja emblema CFR. În caz contrar, aceștia vor răspunde cu funcția pe care o dețin. “Avem garnituri care pleacă din 30 în 30 de minute, dimineața, deci nu sunt probleme. În toată perioada se circulă normal, vagoanele sunt dotate cu aer condiționat, pasagerii au tot ce trebuie să călătorească în condiții optime. Am vorbit cu pasagerii în timpul călătoriei și chiar am preluat probleme”, a declarat Răzvan Cuc, promițând turiștilor că se va respecta orarul fix al trenurilor.
„Să vedem cum putem reduce aceste probleme”
Ministrul Transporturilor a susținut că va discuta la minister cu conducerea CFR Infrastructura și CFR Călători. „Să vedem cum putem reduce aceste probleme, vorbesc de întârzieri, cum putem elimina și anumite restricții de viteză suplimentare.
Nu așteptăm numai proiecte de anvergură, vorbim și de înlăturarea restricțiilor de viteză care se pot face și în regie proprie de către cei de la CFR Infrastructură. Ținând cont că în acest an au dublate bugetele și pe parte de întreținere, pe infrastructura feroviară, și pe parte de reparații la vagoane, dacă nu îi cheltuie și nu lansează proceduri, răspund cu funcția. Fiecare director”, a încheiat acesta. Coridorul 4 va fi modernizat și va circula cu viteza de 160 de kilometri pe oră pentru transportul de călători și cu 120 de kilometri pentru transportul de marfă, iar garniturile se suplimentează.