Meghan Markle și Prințul Harry, dezvăluiri uluitoare în presa britanică. Adevărurile care vor zgudui familia regală
Cine ar fi prevăzut asta? Meghan Markle și Prințul Harry, dezvăluiri uluitoare în presa britanică. Declarațiile ducilor de Sussex ar putea adânci durerile familiei regale.
Meghan Markle și Prințul Harry, dezvăluiri în presa britanică
Ducele și ducesa de Sussex au acordat un interviu unor jurnaliști ”prietenoși”. Cartea de 320 de pagini se spune că înfățișează o imagine pozitivă a celor doi nonconformiști și a deciziei lor explozive de a renunța la rangul de membri ”seniori” ai familiei regale. Paginile sunt scrise de Omid Scobie, un apropiat al cuplului și unul dintre puținii jurnaliști care au dat detalii despre apelul lor video cu Archie către regină, la 94 de ani, moment ce a fost învăluit în mister.
Al doilea autor al cărții, care urmează să fie lansată pe 11 august, este jurnalistul american Carolyn Durand, care este, de asemenea, într-o relație bună cu perechea. Acum, e de înțeles ca apropiații reginei să fie îngrijorați de ceea ce Harry și Meghan ar fi putut divulga, transmite dailymail.co.uk.
Cartea a fost începută pe măsură ce au început să apară rupturi între Meghan și restul familiei regale în perioada premergătoare nunții ei, în mai 2018. Așadar, familia se teme mai mult cu cât biografia poate explora rănile deschise lăsate în urma Megxit, inclusiv unele momente create de regină și furia prințului Charles.
Biografia, strategie de marketing sau ecou al ”Prințesei inimii”?
Biografia are ecouri din povestea spusă de prințesa Diana celebrului jurnalist Andrew Morton în anul 1992, când a dezvăluit ”adevărata istorie” a căsniciei sale cu prințul Charles.
În același timp, inițiativa ducilor a fost considerată de fostul secretar privat Patrick Jephson drept strategie de marketing: „Colaborarea cu autori și jurnaliști de reviste, în timp ce îi șterg pe cei considerați incomozi este o practică regală standard, dar pentru Harry și Meghan nu este vorba numai despre imagine – pentru ei este afacere: o parte vitală a procesului de auto-branding și marketing”.