Marele secret al magazinelor Lidl. Cât timp stau, de fapt, banii în seiful din interiorul magazinelor
Anul 2020 a fost un an greu inclusiv pentru marii retaileri din România. Printre jucătorii importanți, Lidl România a reușit să se mențină pe piață, competitiv. Finalul lui 2020 i-a adus pe locul unu în piața de profil. Cu toatea astea oficialii companiei au făcut mai multe modificări. Multe dintre acestea, secrete până acum, au fost făcute în magazinele sale, la nivel național.
Lidl România liderul anului 2020
Lanțul de supermarketuri Lidl România are una dintre cele mai mari rețele de retail din România. Anul 2020, deși un an de criză și pandemie, a fost unul profitabil pentru Lidl România. Conform datelor, anul acesta lanțul german a reușit să devină cel mai mare retailer din România în ceea ce privește vânzările.
În august 2020, CEO-ul Lidl România, Frank Wagner, a declarat acest lucru drept intenția companiei. Lidl a continuat investiția în România prin deschiderea unui nou magazin în București, unul în Vaslui, unul în Ludus și unul în Râmnicu Sarat.
„Dacă vom reuși în ceea ce am făcut în ultimii trei – patru ani, suntem încrezători că putem ajunge pe primul loc anul acesta, dar acest lucru nu este un obiectiv în sine.
Pandemia a accelerat tendința în ceea ce privește eficiența cumpărăturilor. Magazinele devin „ghișeu unic” au oferit o gamă largă de produse necesare clienților. Aceasta este o tendință care va continua în viitor”, a declarat Frank Wagner.
Doar în prima parte a anului 2020, compania a înregistrat o cifră de afaceri de peste 10 miliarde de lei, aproximativ 2,08 miliarde de euro, în creștere cu 28% față de anul precedent.
Lid România și-a schimbat politicile monetare
Compania a încheiat anul 2020 cu profituri mari, la fel și la capitolul venituri. Datele finalului de an 2020 au propulsat compania pe locul unu, în fața fratelui Kaufland. Dar, odată cu venirea pandemiei, Lidl România a făcut mai multe modificări în magazinele sale. În anii trecuți, și nu este singurul lanț de supermarket-uri care avea această politică, compania își prelua încasările din magazine în fiecare zi.
La finalul zilei de muncă, după ce se făceau calculele la încasări firmele de transport valutar veneau și luau banii din seif-urile magazinelor. Din păcate, odată cu criza generată de pandemie, Lidl România a trbuit să-și schimbe politicile monetare din magazine.
Astfel am aflat că, mai nou, Lidl România a decis să-și colecteze încasările zilnice ale magazinelor, la trei zile. Decizia a venit și ca urmare a situației generate de pandemie, a nivel național. Dar și pentru a prevenii infectarea atât a angajaților cât șia celor care fac transportul valutar.