Lovitura de proporții în bătălia Survivor România vs America Express. Cine a câștigat detașat
Am aflat care este lovitura de proporții în bătălia Survivor România vs America Express. Cum s-au împărţit românii între Pro TV şi Antena 1 și cine a câştigat detașat. Nimeni nu s-ar fi așteptat la asta.
Audiențe Survivor România vs America Express. Cine s-a situat mai bine
Antena 1 și America Expres au bătut în audiențe emisiunea de la PRO TV, Survivor România.
Astfel, audiențele sunt mai mult în favoarea show-ului prezentat de Irina Fodor pe Antena 1.
Survivor România s-a terminat mai devreme decât America Express
Ambele emisiuni, atât Survivor, cât şi America Express, au început la aceeași oră, respectiv 20:00. Show-ul de la Pro TV cu Daniel Pavel s-a finalizat mai devreme cu o oră decât emisiunea America Express.
Dacă se ia în calcul intervalul Survivor, show-ul de pe Pro TV a fost primul pe ţară, însă la oraşe şi pe publicul comercial America Express a câştigat.
Dacă luăm în calcul tot intervalul America Express, care a fost mai mare cu o oră, atunci Antena 1 a câştigat toate segmentele de public.
Când a fost mai bun PRO TV
Mai concret, pe tot intervalul de difuzare al emisiunii Survivor, emisiunea s-a intersectat cu America Express, scrie paginademedia.ro. S-a înregistrat o medie de peste 1,6 milioane de români pentru Pro TV şi 1,5 milioane pentru Antena 1.
Audiențele la oraşe arată că America Express a numărat 830.000 de telespectatori, în timp ce la Survivor s-au uitat 750.000 de români.
Antena 1 a stat mai bine pe publicul comercial
Tot America Express a biruit în lupta directă cu Survivor şi pe publicul comercial 21-54 de ani urban, cu o medie de 460.000 de telespectatori la Antena 1, cu 140.000 mai mulţi decât la Pro TV.
Pe tot intervalul emisiunii America Express, show TV produs de Mona Segall, fost angajat al PRO TV, a avut primul loc pe linie
Lupta a fost foarte strânsă
De asemenea, la nivelul întregii Românii, lupta a fost strânsă: 1,44 de milioane de români s-au uitat la America Express şi 1,41 de milioane au urmărit cu dufletul la gură show-ul de la Pro TV (care după Survivor a avut ştiri).
Restul posturilor abia dacă s-au văzut. Spre exemplu, Kanal D a avut cifre de peste trei ori mai mici decât cele normale.
Ce s-a întâmplat la audiențele pe orașe
La audiențele pe oraşe, media pe toată emisiunea America Express a fost de peste 810.000 de telespectatori, cu aproape 200.000 mai mulţi decât cei de la Pro TV.
Diferenţă mare s-a înregistrat şi pe publicul comercial: 456.000 de telespectatori s-au uitat la America Express şi doar 280.000 au urmărit emisiunea concurs de la PRO TV.