Lidl România a dat anunțul fericit pentru clienți. Cine a câștigat un BMW sau iPhone 12

de: Năstase Mirabela
21 05. 2021

Lidl România a anunțat că campania ”AI LIDL PLUS, CÂȘTIGI ÎN PLUS” s-a încheiat. Lista câștigătorilor a fost pusă pe site-ul lanțului de magazine, iar premiile au fost substanțiale: un autoturism BMW Seria 1, 118d Hatch, iPhone 12 64GB Black și bicicletă electrică Himo Z 20.

Lidl România a dat anunțul fericit pentru clienți

De menționat este că Lidl Plus este noua aplicație pentru mobil care îi oferă clientului posibilitatea de a se bucura de și mai multe oferte în magazinele Lidl. Odată ce instalată aplicația, clienții pot scana cardul digital la casa de marcat pentru a beneficia de avantaje suplimentare la cumpărături.

Clienții trebuie să verificesăptămânal cupoanele si ofertele în aplicație și să profite astfel de extra reduceri. Clienții trebuie să activează opțiunea Cupon Plus, iar de fiecare dată când cumperă fructe și legume proaspete, suma cheltuită se salvează în aplicație. Cu fiecare prag atins, ei primesc un cupon de reducere la cumpărături.

Vor avea 3 lei reducere din valoarea de minimum 50 de lei a următorului bon fiscal. Vor avea 6 lei reducere din valoarea de minimum 90 de lei a următorului bon fiscal și 12 lei reducere din valoarea de minimum 150 de lei a următorului bon fiscal. Dar să aflăm cine sunt câștigătorii campaniei ”AI LIDL PLUS, CÂȘTIGI ÎN PLUS” și a premiilor extrem de valoroase, puse în joc.

Listă câștigători

Autoturism BMW Seria 1, 118d Hatch

Azamfirei Dragos

iPhone 12 64GB Black [mgj53rm/a]

Nitu Adriana
Muth Dan
Ciurariu Roberto
Pop Dorel Vasile
Lajos Mogyorosi

Bicicletă electrică Himo Z20 [6970887750708]

Floricel Petra
Alexandrovici Eliza/Elisabeta
Borhan Mirela Adriana
Bukkosi Maria
Alb Roxana Mihaela
Bodnarescu Mihai
Bogos Attila Lorand
Bira Gabriela
Draganete Marieta
Ursu Adrian Marian

Despre Lidl

Lidl reprezintă un lanț de magazine de tip discount fondat în Germania, operat de concernul Lidl Stiftung & Co. KG cu sediul în orașul Neckarsulm. Lidl are peste 10.000 de magazine la nivel internațional, care se află situate în Germania, Franța, Austria, Belgia, precum și în alte țări din Europa de Vest, Europa Centrală și Europa de Nord.

De menționat este că în România, grupul Schwarz este prezent din anul 2005 prin divizia Kaufland. Lidl a pășit pe piața locală în anul 2010, atunci când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. În anul 2011, magazinele Plus au fost redenumite în Lidl, iar anul acesta rețeaua a ajuns la peste 290 de magazine, 5 sedii logistice și peste 9000 de angajați. Conform capital.ro, afacerile Lidl au trecut, în anul fiscal 2019, de 10 miliarde de lei.