La nervi, o fostă angajată Primark a dezvăluit cel mai mare secret al magazinului. Ce nu știu clienții când își fac cumpărături
Unul din marile brand-uri europene, și cu o istorie ede peste 55 de ani, Primark este un important lanț irlandez de îmbrăcăminte și accesorii deținut de Associated British Foods, prezent în toată Europa, inclusiv în România. Numai că, recent, au apărut informații contradictorii, majoritatea dintre ele fiind dezvăluite de o fostă angajată Primark. Aceasta a dezvăluit cel mai mare secret al magazinului despre ce nu știu clienții când își fac cumpărături.
Primark, o istorie de succes, de peste 55 de ani
Într-o industrie de câteva sute de miliarde de dolari anual, Primark a reușit să-și păstreze locul în toți acești 55 de ani de activitate. Dar, ca la orice alt mare nume, inclusiv irlandezii de la Primark au avut parte de momente grele.
După 2020, când pandemia a lovit întreaga lume, multe dintre mărcile care au rezistat declinului și-au centrat activitățile către un model de comerț electronic de succes.
Răsfoind paginile site-ului Primark sau paginile de social media, care au o audiență colectivă de 13 milioane de persoane, veți găsi imaginile obișnuite ale modelelor la modă, predominant tinere, care prezintă cele mai recente game, informații despre numeroasele campanii ale lanțului și prețul articolelor individuale.
Ceea ce nu veți găsi însă este o secțiune care să vă permită să le cumpărați. Pentru asta va trebui să accesați localizatorul de magazine, să găsiți cea mai apropiată filială și să mergeți personal. Site-ul Primark este netranzacțional, un canal de marketing pentru a aduce clienții în magazine, ceea ce îl face un brand aparte.
Poate din acest motiv și succesul pe care încă îl are. Dar, se pare că aceste lucruri ascund câteva secrete, până de curând bine păstrate. Se pare că la nervi, o fostă angajată Primark a dezvăluit cel mai mare secret al magazinului.
O fostă angajată Primark a dezvăluit cel mai mare secret al magazinului
Din 2006, Primark s-a extins la nivel internațional , deschizând primul său magazin în Madrid și, ulterior, în alte țări europene, cum ar fi Portugalia, Țările de Jos, Germania, Belgia, și mai nou Primark România. Brandul a continuat să crească, cu o extindere notabilă în Statele Unite în 2015, deschizând un magazin mare în Boston.
În 2019, Primark a deschis cel mai mare magazin din lume în Birmingham, care include servicii suplimentare, cum ar fi un salon de coafură și o cafenea. Astăzi, Primark are mai mult de 400 de magazine în mai multe țări, cu cel mai mare număr în Marea Britanie, cu 191 de locații, Spania unde are 56 de magazine, și Irlanda cu un total de 37 de locații.
Dar, toate au un numitor comun, să-i zicem un secret, care avea să fie dezvăluit recent de o fostă angajată Primark, pe numele ei Daisy Pillard. Fosta angajată a distribuit un videoclip pe TikTok după ce a fost concediată pentru că și-a sărutat iubitul în afara magazinului.
În videoclipul său, Pillard susține că multe camere de securitate din Primark sunt de fapt false, concepute doar pentru a descuraja hoții din magazine. Potrivit acesteia, aceste camere nu sunt conectate și sunt pur și simplu folosite ca decor pentru a intimida. Pillard promite că acest videoclip este primul dintr-o serie în care intenționează să dezvăluie mai multe secrete despre lanțul de magazine.
Ce nu știu clienții când își fac cumpărături în aceste magazine
Un alt fost angajat Primark, Poleighh Soper, a decis, de asemenea, să împărtășească unele dintre secretele din interior ale lanțului pe TikTok.
În videoclipul său, Soper explică faptul că anunțul unui presupus „domn Brown” pe sistemul de sonorizare al Primark este de fapt un cod pentru a alerta echipa de securitate, cunoscută sub numele de Brown’s Security Services, existent în magazinele din Marea Britanie, iar clienții nu-și dau seama. Această metodă este utilizată pentru a gestiona situațiile de suspiciune de furt fără a face acuzații directe.
Soper mai dezvăluie că, atunci când angajații suspectează un posibil furt, clienții sunt rugați să arate discret conținutul genților lor, fără a fi acuzați direct.
„Dacă suspectează pe cineva de furt, nu pot acuza direct acea persoană. Atunci când vă apropiați de casa de marcat cu o geantă de machiaj sau alt articol similar, o deschidem întotdeauna și scoatem șervețelul pentru a verifica dacă nu furați.
Trebuie să scoatem șervețelul pentru a ne asigura că nu mai aveți nimic în geantă. Cu toate acestea, nu vă putem acuza că ați furat. Trebuie doar să vă întrebăm: vreți să luați și asta? Și pot să vă asigur că în 10 din 10 cazuri, răspunsul este nu, mulțumesc”, explică fostul angajat.
Angajații Primark nu se bucură de reducerile la articole
Unul dintre lucrurile pe care le-au dezvăluit unii foști angajați ai lanțului este că lucrătorii nu se bucură de reducerile pe care le oferă de obicei alte magazine și nici de pauzele de prânz lungi, deoarece au la dispoziție doar 20 de minute. Singurul avantaj este accesul timpuriu la noile colecții, deși nu pot pune deoparte articole pentru a le cumpăra mai târziu.
De asemenea, depozitele Primark sunt la fel de mari ca și magazinele. Asistenții de magazin trebuie să ceară permisiunea de a intra în aceste depozite și, din cauza dezordinii, căutarea poate fi foarte complicată.
Pe de altă parte, angajații recomandă clienților să profite de anumite „trucuri” pentru a economisi bani. De exemplu, dacă o etichetă afișează prețurile într-o monedă diferită, cum ar fi lire sterline sau dolari, aceasta poate duce la o reducere la casă.