La ce oră deschide Lidl? Unul dintre cele mai mari supermarket-uri din România și cele mai accesibile pentru români, Lidl se numără printre magazinele cu prețuri foarte bune și promoții săptămânale. Ce program are gigantul?
Lidl România este în prezent liderul pieței locale din retail. Anul trecut, în 2021, a înregistrat o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, o creștere cu 16% față de anul precedent. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume. Operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări.
Retailerul a intrat pe piața din România în urmă cu zece ani, prin preluarea discounterului Plus. Orarul de funcționare a magazinelor Lidl este același, indiferent de localitate. Cu toate acestea, trebuie să avem în vedere că el poate fi diferit în unele cazuri, cum ar fi de sărbători, revelion, etc.
Începând cu data de 26 septembrie, Lidl a modificat programul de funcționare a magazinelor, atât în București, cât și în restul țării, potrivit unui comunicat de presă emis de reprezentanții retailerului. Prin urmare, toate magazinele funcționează acum după orarul:
Programul magazinelor Lidl:
Programul este valabil pentru toate magazinele Lidl, cu excepția celui din Medgidia, str. Independenței, nr. 12. Acesta își păstrează programul actual pentru duminică și va funcționa în intervalul orar 08:00 – 18:00.
Lidl România extinde rețeaua națională de magazine și inaugurează un magazin în orașul Târgu Mureș. Acesta va avea o suprafață de vânzare de 1.300 de metri pătrați și dispune de 145 de locuri de parcare. De asemenea, odată cu deschiderea noului magazin, compania asigură peste 20 de locuri noi de muncă.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Târgu Mureș continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, declară reprezentații retailerului.
Mai mult de atât, Lidl Lidl investește în sustenabilitatea magazinelor sale prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor. În conformitate cu normele de protecție a mediului, magazine Lidl dispun de soluții și tehnologii moderne.
Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED cu senzor de prezență, dar și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalații de climatizare. Programul noului magazin din Târgu Mureș este același ca și în restul magazinelor. De luni până vineri de la 7:30 la 22:00, iar duminică de la 8:00 la 21:00.
Lidl este liderul pieței de comerț alimentar, după cifra de afaceri, a acoperit toate categoriile de produse pe care le comercializează cu mărci private. Acestea sunt foarte cunoscute și preferate de clienți. Unul dintre principalele motive este că au prețuri cu până la 30% mai mici față de alte branduri cunoscute.
„Modelul de business al Lidl este unic pe piaţa locală – peste 80% dintre produsele aflate pe rafturile magazinelor noastre sunt marcă proprie. În prezent, avem produse marcă proprie pentru aproape fiecare categorie de produs pe care o comercializăm. Vorbim despre produse de bază, dar şi articole care răspund unor nevoi specifice ale consumatorilor, până la bunuri premium“, spun reprezentanţii companiei.
Lidl a mizat pe acest tip de abordare încă de la intrarea în piața locală, cu un număr mare de mărci private la raft. Câteva dintre aceste produse sunt: Pilos (lactate), W5 (articole de îngrijire) sau Cien (îngrijire personală).