Kaufland România, schimbare majoră în magazine. Inovația care a apărut în București, Cluj și Timișoara
Kaufland România a făcut un anunț important pentru clienții din toată țara. Schimbarea constă în faptul că în câteva dintre magazinele din țară ce aparțin de acest lanț este disponibilă o nouă metodă de efectuare a cumpărăturilor.
Kaufland România, schimbare majoră. Sistemul se poate folosi acum în București, Cluj și Timișoara
În câteva dintre magazinele Kaufland România din București, Cluj și Timișoara este disponibilă o nouă modalitate de achiziționare de produse. Acesta le permite cienților să-și scaneze singuri produsele pe care vor să le cumpere, iar la casa de marcat doar să finalizeze cumpărăturile.
Serviciul se numește K-Scan și are doua componente: scanarea produselor pe care le cumpărăm folosind aplicația pentru iPhone și Android sau aparate mobile de scanat ce pot fi luate de la ghișeele de informații. Cei de la Kaufland încearcă să prindă din urmă concurența prin implementarea acestui sistem.
De asemenea, trebuie menționat că lanțul de magazine leagă de această metodă și cardul de cumpărături Kaufland, cardul său digital care le permite clienților să cumpere produse inclusiv cu reduceri și să beneficieze de oferte personalizate în multe locații din teritoriu.
Fie că alegeți să scanați produsele folosind aplicația Kaufland și telefonul personal sau dacă doriți să faceți această acțiune folosind scanner mobil, rezultatul este același: scăpați de statul la coada interminabilă formată la casă. Pentru moment, K-Scan poate fi regăsit în două magazine din București, unul din Cluj-Napoca și unul din Timișoara.
De teama noului virus, mulți români evită magazinele și comandă produsele online
Reprezentanții supermarketurilor online recunosc că au înregistrat o creștere atât a numărului comenzilor, cât și a valorii coșurilor de cumpărături. În acest condiții, mulți nu mai fac față cererilor și au impus termene de livrare mai mari, de până la șapte zile pentru produsele neperisabile. Magazinele își refac stocurile de marfă de aproximativ șase ori pe zi,
ceea ce înseamnă că într-un singur depozit, în 12 ore, ajung 230 de tiruri cu produse alimentare.
Creșterea cererii online este determinată de frica oamenilor de a mai merge în magazine pentru a evita aglomerația, implicit riscul de îmbolnăvire. Avalanșa din online este întreținută și de numărul românilor aflați în izolare la domiciliu, iar interesul pentru cumpărături online a crescut nu doar pentru produsele alimentare.