Kaufland România, măsură inedită pentru angajații lor. Niciun supermarket nu a mai făcut asta pentru oameni

de: Ștefan R. Apostol
29 09. 2021

Fiind unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, Kaufland a ajuns aici având o puternică identitate organizațională. Compania deține un sistem de management competent și care oferă oportunități de dezvoltare a carierei cu diverse beneficii. Campaniile derulate în ultimii ani, și mai ales cele de brand de angajator, au avut ca țintă principală dezvoltarea angajaților și bunăstarea acestora.

Kaufland și campaniile de branding

În ultimii ani Kaufland a generat acest gen de campanii, majoritatea având ca țintă bunăstarea angajaților existenți, dar și să-și atragă noi angajați, unii de top, în rândul companiei. De când se află pe piața românească, Kaufland și-a dorit ca nivelul de încredere pentru viitori potențiali angajați să fie unul ridicat.

În același timp, oficialii companiei consideră că „este important ca angajații noștri să se identifice cu valorile companiei și, de asemenea, cu mesajele pe care le comunicăm. Ne place să ne gândim la noi înșine ca fiind creatoare de tendințe care se angajează și contribuie la dezvoltarea tinerei generații.”

Retailerul propune o călătorie în spatele ușilor închise

Cea mai nouă campanie de branding, intitulată „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”, tocmai pe aceste desiderate a fost lansată recent de companie, având-o ca pion principal pe Cristina Neagu, handbalista cu cele mai mari performanțe în handbalul românesc.

„Rezultatele pe care le-am obţinut de-a lungul timpului vin ca o confirmare a profesionalismului de care echipa noastră extinsă dă dovadă în fiecare zi, ceea ce face ca alăturarea celei mai bune jucătoare de handbal cu angajaţii Kaufland să fie una cât se poate de naturală.

Totodată, prin intermediul acestei campanii, ne dorim să ajungem la toţi cei care îşi doresc mai mult decât un simplu job, la cei care vor să îşi construiască o carieră în adevăratul sens al cuvântului în retail.”, spune Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România.

Prin cooptarea sportivei Cristina Neagu, Kaufland își dorește o călătorie în spatele ușilor închise, în magazinele, centrele de logistică și depozitele companiei, unde angajații Kaufland lucrează zi de zi pentru clienții companiei. Povestea acestei campanii noi spune multe despe potențialele cariere în acest domeniu, oferite de Kaufland, vorbește despre mediul de lucru oferit,și despre echipele din spatele succesului companiei pe piața românească.

În același timp, este ca o invitație pentru românii care-și doresc o carieră în acest domeniu de piață, în condiții competitive și cu destul de multe bonificații salariale și posibilități de dezvoltare profesională într-o industrie aflată în plină dezvoltare.