Kaufland România dă bani pentru clienți. Trebuie să pui doar o fotografie pe facebook

de: Năstase Mirabela
19 05. 2021

Kaufland are un mesaj inedit pentru clienții din România. Mai precis, lanțul de hypermarket-uri le-a dezvăluit clienților români că săptămâna aceasta se desfășoară o nouă etapă a campaniei promoționale, prin care oferă sute de vouchere de cumpărături celor ce ajung zilnic în locații, în perioada aceasta.

Kaufland România dă bani pentru clienți

Kaufland le-a menționat românilor că pot face cumpărături în această perioadă, în toate hypermarket-urile din țară, iar în baza bonurilor pe care ei le primesc, se pot înscrie la concursul pe care îl organizează. Astfel, Kaufland le oferă clienților posibilitatea ca ei să câștige vouchere de cumpărături dacă cumpără legume și fructe proaspete de la rafturile sale, însă șansele se dublează dacă ei fac și o poză coșului de cumpărături.

De menționat este că Kaufland promovează de ceva timp produsele proaspete, pe care magazinele le vând în toată țara, în prezent, iar această campanie a fost inițiată în urmă cu o săptămână, urmând a se desfășura în patru etape.

Ca să se înscrie la concurs, clienții de la Kaufland trebuie să adune 5 stele în aplicația specială pentru Kaufland Card, fiecare dintre stele fiind acordată atunci când se efectuează cumpărături în valoare de 50 de lei, cu alte cuvinte, la cumpărături de 250 de lei se acordă cele cinci stele amintite.

De asemenea, Kaufland le permite clienților să se înscrie încă o dată în concurs, dacă fac o poză coșului de cumpărături și o vor trimite pe pagina dedicată, dublându-se astfel șansele de a câștig.

Deci, voucherele de 250 de lei fiecare pe care Kaufland le oferă, le permit clienților să cumpere orice doresc din hypermarketurile lanțului.

Atenție însă, Kaufland desfășoară campania aceasta până la începutul lunii iunie 2021.

Despre Kaufland

Kaufland reprezintă un lanț de hipermarketuri din Germania, ca parte a grupului Schwarz, ce deține și retailerul de discount Lidl. Kaufland a deschis primul lui magazin în 1984 în Neckarsulm, după care s-a extins rapid și a devenit lider în ceea ce a fost anterior Germania de Vest.

De menționat este că în anul 2014, grupul Schwarz a devenit cel mai mare grup de retail din Europa, având afaceri de aproape 80 miliarde euro.

La ora actuală, Kaufland deține peste 1200 de magazine, dintre care peste 650 sunt situate în Germania. Totodată, Kaufland operează și în alte țări din Europa Centrală și de Est: Cehia, Polonia, Croația, Slovacia, România, Republica Moldova și Bulgaria. Mai mult decât atât, Kaufland dorește să se extindă în anii următori cu alte filiale în Australia.