Gigantul retailer Kaufland revine în atenția clienților săi cu noi oferte. În afară de cele regăsite în aplicația de android, sau la rafturi, Kaufland propune și un nou concurs. Toți clienții retailer-ului sunt invitați să participe, premiul fiind unul pe măsură. Kaufland România a lansat în această săptămână concursul cu premii sub forma unor vouchere. Valoarea acestora nu este una de neglijat.
Lanțul de hipermarketuri Kaufland și-a mărit obiectivul de investiții în România în 2021. În 2020, compania a deschis 20 de noi magazine. În același timp a cumpărat terenuri și a efectuat lucrări de modernizare.
Toate demersurile sunt ca parte a unui efort de investiții de 300 de milioane de euro. Bugetul de investiții al Kaufland pentru 2021 a fost majorat la 375 milioane de euro, a declarat Valer Hancaș, Director Corporativ Kaufland.
Anul trecut, retailerul a investit în livrări online pentru a susține cererea în creștere în perioadele de restricții. Cifra sa de afaceri a crescut cu 8,75% la aproximativ 3,1 miliarde de euro.
”Nu am fi atins această valoare dacă anul trecut am fi oprit investițiile pentru a aștepta și a vedea ce se întâmplă.”, a spus Hancaș.
Retailerul are o rețea națională de 141 de hipermarketuri și peste 15.000 de angajați. Kaufland, direct și indirect, susține 68.000 de locuri de muncă cu normă întreagă în România. Compania spune că lucrează cu 2.400 de furnizori locali.
Două treimi din banii pe care românii îi cheltuiesc în magazinele sale merg la afaceri locale. Operațiunile sale logistice sunt gestionate prin două centre din Ploiești și Turda.
După ofertele din perioada Sărbătorilor de Paști, acum Kaufland vine cu o nou propunere către clienții săi. Într-un anunț făcut pe Facebook, retailer-ul român anunță un nou concurs cu premii sub forma de vouchere oferite clienților săi.
”Toată lumea știe că, în Kaufland Card Digital, lucurile bune vin ușor și că avem peste 2 milioane de utilizatori fericiți. Dar noi, la Kaufland, ne gândim în fiecare zi ce putem face în plus pentru clienții noștri, așa că am mărit miza: de acum, Lucrurile bune vin ușor, vin fresh și vin în număr mare.
Cumperi produse fresh și câștigi calitate la un preț accesibil.
Găsești o ofertă impresionantă de produse cu prețuri reduse în magazin.
Și peste toate astea, avem și o nouă tombolă în care poți câștiga vouchere de cumpărături.”, se spune în regulamentul publicat pe site-ul oficial.
Valoarea acestor vouchere este de 250 de lei, iar odată câștigate se pot folosi la achiziționarea diferitelor produse din campanie. Conform regulamentului publicat pe site-ul web al companiei, vor fi acordate 5 vouchere în fiecare săptămână, în limita campaniei în derulare.
Demararea acestui nou concurs a fost anunțat de Kaufland pe pagina sa oficială de Facebook:
”Ești fanul nostru pe Facebook? Avem un nou concurs pentru tine. Tot ce trebuie să faci este să cumperi #Fresh. Postează apoi o fotografie cu coșul tău de cumpărături în care ai pus cel puțin un produs fresh în etapa aceasta fructe. Detalii despre etape și premii pe: kauf.land/SteleFreshFacebook. Pont: te ajută să ai #KauflandCardDigital. Cu bonul de cumpărături, te poți înscrie și la tombolă, astfel poți fi câștigător la ambele concursuri. Succes!”, anunță Kaufland România.