În ultima vreme au apărut tot mai multe reclamații și situații mai puțin dorite în anumite magazine Kaufland. În urma acestor sesizări, oficialii lanțului de magazine Kaufland au decis să ceară părerea clienților prin mai multe chestionare. Și cum timpul fiecăruia este prețios, retailerul german a decis să și bonifice aceste chestionare completate de români.
În ultima vreme, în mai multe magazine din țară, au apărut diferite probleme. Marea lor majoritate aveau legătură cu produsele oferite de retailer spre vânzare și promoțiile puse la bătaie. Cel mai recent caz a avut loc la Arad, unde clienții s-au trezit, odată ajunși la casele de marcat, că produsele din ofertele promoționale, nu puteau fi achiziționate.
Un alt caz a adus amenzi în valoare de 800.000 de lei din partea Autorității Națională pentru Protecția Consumatorilor. Amenzile vin pe fondul unor astfel de practici neloaiale, de păcălire a clienților și din cauza produselor expirate. ANPC s-a autosesizat după primirea, în mai multe orașe, a peste 300 de petiții de la clienții înșelați de retailerul Kaufland. Conform comunicatului ANPC, în magazinele Kaufland verificate au fost descoperite următoarele nereguli:
-Produse alimentare cu termen de valabilitate depășit;
-Produse alimentare neconforme;
-Reclamă mincinoasă;
-Etichetare necorespunzătoare produse;
-Diferență de preț raft/casa de marcat;
-Promoție înșelătoare;
-Comercializare de produse alimentare neconforme;
-Comercializarea de produse alimentare expirate;
-Lipsă prețuri afișate ale etichetei;
-Ambalaje ale produselor congelate comercializate deteriorate;
-Diferență de preț raft/casa de marcat.
Reprezentații Kaufland ne trimiteau un răspuns la articolele publicate de redacția Impact.ro, cu referire la aceste situații, declarând:
”Toate aspectele identificate de autorități au fost soluționate de fiecare dată în favoarea clienților. Compania a acționat prompt în vederea remedierii imediate și pentru a stabili măsuri care să prevină apariția unor astfel de neconformități pe viitor.”, ne-au precizat reprezentanții lanțului de magazine.
După numărul mare de reclamații, amenzi și controale, Kaufland a decis să le ceară părerea clienților săi în mod direct. Astfel că sunteți rugați să intrați pe site-ul oficial și să completați un anume chestionar. Ceea ce trebuie să faceți este să răspundeți la o serie de întrebări, în funcție de zona unde locuiți și magazinul Kaufland la care vă faceți cel mai des cumpărăturile. Și pentru că nimic nu rămâne nerăsplătit, Kaufland a decis să bonifice aceste răspunsuri cu 100 de lei, sub forma de vouchere, cu care să puteți cumpăra din magazine.
”Opinia ta este importantă! Completând acest chestionar de 5 minute, ne ajuți să îți oferim experiențe tot mai plăcute la cumpărături și să venim în ajutorul tău cu soluții. Ce trebuie să faci?
Alege magazinul în care ai făcut cumpărături, completează chestionarul și evaluează experiența la cumpărături. În semn de mulțumire, după ce completezi chestionarul, ai șansa să te înscrii la concursul nostru. Poți câștiga unul dintre cele zece bonuri cadou în valoare de 100 lei.”, anunță Kaufland pe site-ul său.