Datorită noilor restricții de deplasare, date prin Ordonanțele Militare, din ce în ce mai multe persoane de vârste înaintate găsesc mai greu modalități de a se deplasa la magazine pentru a-și procura cele necesare.
Oficialii lanțului de supermarket-uri Kaufland, în parteneriat cu Glovo și Fundația Regală Margareta a României au decis să vină în ajutorul celor vârstnici, trecuți de 65 de ani. Astfel că au început livrarea de produse, la domiciliul celor de peste 65 de ani, gratuit cu posibilitatea de a plăti ramburs ceea ce comandă.
”Pentru a veni în sprijinul persoanelor în vârstă sau cu dizabilități, care nu pot ieși din casă în această perioadă, am introdus facilități în serviciul de livrare la domiciliu. Astfel, am lansat o linie telefonică specială de preluare a comenzilor, alături de Glovo și de Fundația Regală Margareta a României. Persoanele de peste 65 de ani și cele cu dizabilități pot apela numărul de telefon 0720.00.95.95 și pot plasa comenzi, după următorul program:
- luni-sâmbătă: 08:30-21:30;
- duminică: 08:30-20:00.
Linia telefonică creată este momentan disponibilă în toate cele 14 orașe din rețeaua Glovo – București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Oradea, Brăila, Galați și Pitești.
Informații utile:
- Comanda poate fi făcută doar de către beneficiar și trebuie să conțină maximum 20 de produse.
- Am pregătit un sortiment de 270 de produse de bază, necesare în orice gospodărie.
- Livrarea se face în aceeași zi în care se preia comanda.
- Noi vom asigura livrarea gratuită la domiciliu a produselor, prin intermediul curierilor Glovo și cu ajutorul voluntarilor Fundației Regale Margareta a României.”, scrie în comunicatul retailerului, pe pagina sa de prezentare.
Prin acest proiect pilot, Kaufland asigură livrarea gratuită la domiciliu, prin Glovo, iar achitarea produselor se va face în numerar, la livrare., fiind sprijinit în acest demers de echipele de voluntari ale Fundației Regale Margareta a României care vor lucra împreună cu cele din magazinele Kaufland și curierii Glovo pentru a pregăti comenzile și pentru a onora toate livrările în aceeași zi. Există pus la dispoziția acestor clienți un serviciu Hotline, disponibil cu un sortiment de 250 de produse alimentare de bază, hrană pentru animale, articole de igienă și de curățenie.