Dacă fratele mai mare, Lidl, a demarat o nouă campanie cu premii, Kaufland anunță, la rândul său, noi promoții de neratat. În aceste zile retailerul Kaufland anunță reduceri de prețuri masive la diferite produse. Deși cu restricții, retailerul german își așteaptă clienții fideli la cumpărături.
Ieri vorbeam de noua campanie cu premii demarată de Lidl, fratele mai mare al retailerului. Astăzi aflăm că lanțul de supermarketuri Kaufland anunță noi promoții și discounturi masive la o gamă de produse. Deși pare neverosimil, Kaufland anunță prețuri de nu mai puțin de 5 lei la achiziție pentru produse, precum vinul spumant de la Angelli, cafeaua instant Nescafe, produse de uz casnic, precum detergentul de vase Axion, șervețele demachiante, soluția degresantă pentru baie, dar și detartrantul clasic de la Nufăr.
Se pare că retailerul Kaufland s-a grăbit puțin, având în vedere că mai este puțin și începe Black Friday, dar a considerat că este momentul să-și atragă clienții către aceste produse. Dacă sunteți client fidel, dar nu vă atrag produsele menționate anterior, vă mai putem spune că în rafturile Kaufland cu dulciuri veți găsi și oferte și discounturi la mixul de cocos și mango, biscuiți, ciocolata Milka, dar și bomboanele cu cireșe și lichior.
Dacă nu vă plac nici dulciurile, la raionul de sucuri Kaufland are în oferta zilei suc natural de portocale de la Happy day, băutura răcoritoare carbogazoasă de la Green, dar și energizantele Red Bull. Cum spuneam, în oferta de băuturi alcoolice cu prețuri mici, veți găsi vinul spumant Angelli și pentru amatorii de bere, există în oferta de azi și Berea Grolsch.
Kaufland vă propune și câteva alimente de bază, precum suc de roșii Cegusto, ton bucăți Năvodul plin, merișoarele și borcanele de fasole tăiată, castraveți în oțet și compot de vișine, toate la prețuri mici și doar în oferta zilei de astăzi, în toate magazinele din țară.
În 2020, compania a deschis 20 de magazine noi, a achiziționat terenuri și a efectuat lucrări de modernizare ca parte a unui efort investițional de 300 de milioane de euro. Bugetul de investiții al Kaufland pentru 2021 a fost majorat la 375 de milioane de euro, a declarat Valer Hancaș, director corporativ al Kaufland, în cadrul unei conferințe Confidex.
Anul trecut, retailerul a investit în livrări online pentru a susține cererea în creștere în perioadele de izolare. Cifra de afaceri a crescut cu 8,75% la aproximativ 15 milioane de lei, aproximativ 3,1 miliarde de euro. Retailerul are o rețea națională de 141 de hipermarketuri și peste 15.000 de angajați. Operațiunile sale logistice sunt gestionate prin două centre din Ploiești și Turda.