Kanal D le-a dat lovitura de grație lui Pro TV și Antenei 1. ‘Războiul’ din TV a fost tranșat clar
Începutul de an 2021 a adus pe micile ecrane producții deja consacrate, filme noi și emisiuni de divertisment. Fiecare post își dorește să ajungă la cât mai mulți telespectatori prin producțiiel proprii și prin programe, rețete de succes. Fie că vorbim de Kanal D, Prima TV, Pro TV sau Antena 1, toate vor să fie în topul audiențelor.
Kanal D câștigă teren în fața competitorilor direcți
Turcii de la Kanal D și anul acesta au mizat pe o rețetă de succes, când vine vorba de producțiile proprii. Încă din această lună, Kanal D a început difuzarea unui nou sezon din celebrul ”Survivor România”. De cealaltă parte, deocamdată în vacanță cu producțiile proprii, Pro TV, Antena 1, și mai nou Prima TV, au mizat pe filme blockbuster, sau pe reluări ale unor emisiuni deja consacrate.
Conform informațiilor monitorizate de paginademedia.ro, Kanal D a reușit să câștige teren în fața celorlalte posturi comerciale. Prin difuzarea noului sezon de ”Survivor România”, Kanal D a urcat pe primul loc în clasamentul audiențelor pentru ianuarie.
Conform publicației, la ultimul episod ”Survivor România”, s-au uitat la Kanal D aproximativ 2,1 milioane de români. Prin acest procent Kanal D a devansat, de la distanță, PRO TV, care difuza la aceeași oră, blockbusterul ”Batman: Cavalerul Negru – Legenda Renaște.”
Survivor România, cel mai urmărit program
Din datele de audiență publicate recent, iese clar în evidență prin numărul de telespectatori, producția ”Survivor România”. Cifrele, neașteptat de mari, arată în urban numărul în creștere de români care urmăresc show-ul.
Aproape un milion de telespectatori, a devansat clar PRO TV și Atena 1, pe același segment de audieță și segment orar. La nivelul publicului comercial, postul turcesc a avut parte de 370.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. O creștere cu 20.000 mai mult față de PRO TV care difuza la acea oră filmul amintit mai sus.
Datelea arată, la nivel național, o creștere spectaculoasă a postului, pe segmentul de difuzare al show-ului ”Survivor România, cu aproape 2,1 milioane de români. În timp ce românii se uitau la Survivor, Atena 1 nu reușea să facă decât 40.000 de români care se uitatu la Italian Job, un film cu Jason Statham.
Noul sezon Suvivor, având debutul pe 9 ianuarie, crește în audiețe din ce în ce mai mult. Reality show-ul Survivor România, a ajuns deja la cel de-al doilea sezon. Show-ul poate fi urmărit de către telespectatori, cinci zile pe săptămână, avându-l ca prezentator pe Daniel Pavel.
- miercurea și joia de la ora 22:00
- vineri, sâmbătă și duminică de la ora 20:00, pe postul de televiziune Kanal D.