Românii așteaptă cu sufletul la gură show-ul „Insula de 1 milion”, la care vor participa 50 de concurenți din diverse categorii de vârstă, domenii de activitate și cu perspective diferite despre viață. Miza este uriașă – cea mai mare din televiziune, având în centru un element important: o brățară.
A început deja castingul pentru noua emisiune ce va intra în grila Kanal D. Este vorba despre îndrăgitul show „Insula de 1 milion”, vizualizat la niveluri record în străinătate. Emisiunea reprezintă cel mai mare experiment social din istoria televiziunii. Fără îndoială, va atrage mulți români în fața ecranelor.
Formatul revoluționar achiziționat de Kanal D promite să facă furori în rândul telespectatorilor. 50 de concurenți vor lupta pentru premiul în valoare de 1.000.000 lei. Vorbim despre cea mai mare sumă pusă la bătaie într-un astfel de context. Românii vor trebui să depășească probele pe o insulă îndepărtată.
Citește și: Se mai întoarce Teo Trandafir la Kanal D? Fanii, surprinși de reacția vedetei: ”Hai să lăsăm viitorul”
50 de persoane diferite vor rămâne singure pe „Insula de 1 milion”, pentru a îndura condiții dure, cu mijloace limitate, în așa fel încât să demonstreze că merită marele premiu. Încă de la debutul emisiunii de la Kanal D, fiecare concurent va primi o sumă de 20.000 de lei.
În centrul emisiunii se află un element-cheie, ce va rămâne un simbol de la începutul show-ului până la finalul său. Este vorba despre o brățară. Fiecare concurent va primi, odată cu debutul show-ului, o brățară pe care va trebui să o poarte la mână și care valorează 20.000 de lei.
Toate brățările pe care le vor primi concurenții, 50 la număr, vor valora cumulat nu mai puțin de 1.000.000 lei. Obiectivul tuturor celor care vor participa la show-ul în cauză este să adune cât mai multe brățări pe parcursul show-ului. Brățările sunt valoroase din două considerente.
Brățara concurenților este valoroasă din punct de vedere financiar, dar nu numai. Ea are și o semnificație simbolică, fiind asociată cu reușita, puterea prieteniei, care va fi de maximă importanță în show-ul ce urmează să fie difuzat de Kanal D pe micile ecrane.
Fiecare concurent va avea șansa de a-și mări averea în două moduri: câștigând brățări în cadrul probelor ce vor fi susținute pe insula îndepărtată sau moștenind brățări de la concurenții care vor părăsi competiția ce va fi filmată de echipa Kanal D.
Secretul show-ului „Insula de 1 milion” de la Kanal D este următorul: cu cât relațiile dezvoltate sunt mai apropiate, de încredere, prietenie, alianță, cu atât probabilitatea de a avansa în concurs este mai mare.