Haos la metroul din București: ce au pățit pasagerii – FOTO

de: Ciprian Ioana
26 03. 2019

Circulația la metroul din București a fost dată peste cap, marți dimineață, din cauza unei defecțiuni pe Magistrala 2. Pasagerii au așteptat minute în șir, iar peroanele au devenit neîncăpătoare.

Circulaţia metrourilor s-a desfășurat cu dificultate, marţi dimineaţă, din cauza unei defecţiuni produse pe Magistrala 2, la un tren care mergea spre Pipera.

Metrorex susține că defecțiunea a apărut în jurul orei 8.15, pe Magistrala 2, la o garnitură care mergea spre Pipera.

„”Astăzi, 26 martie, la ora 8:15, pe Magistrala 2, s-a produs o defecţiune la trenul de metrou ce mergea spre Pipera. Călătorii aflaţi în tren au fost debarcaţi în staţia Piaţa Victoriei 1, în condiţii de siguranţă şi au fost preluaţi de celelalte trenuri pentru continuarea călătoriei. În acest moment, circulaţia trenurilor de metrou se desfăşoară cu dificultate. În cel mai scurt timp se va circula conform graficului”.
Metrorex

Aglomerație la metroul din București

Echipele Metrorex au intervenit pentru a retrage trenul din circulație, dar asta a creat haos. Fiind oră de vârf, bucureștenii au așteptat minute în șir pe peroane.

Călătorii au fost informaţi despre probleme, dar degeaba. S-a format aglomerație, iar pozele surprinse au fost urcate pe Facebook.

Problemele de la metroul bucureștean nu sunt noi

Sindicaliștii de la metrou s-au plâns mereu că trenurile pe care Metrorex le are în dotare sunt greu de condus și pun călătorii în pericol. Aceștia au precizat că incidentul de la metrou din luna ianuarie, când două vagoane au sărit de pe șine, s-a produs din cauza unui soft „luat din China, via Turcia.”

De vină pentru probleme ar fi softul instalat pe trenuri, care le-ar alimenta în mod necontrolat și le-ar face greu de condus. Mecanicii nu înțeleg de ce Metrorex nu scoate din uz aceste garnituri. Ei susțin că cele fabricate la Arad, care sunt în funcțiune din 1979, nu au avut niciodată astfel de probleme.