Glovo a făcut anunțul mult așteptat de clienți. Ce se întâmplă cu livrările lor

de: Stan Nicu
26 11. 2020

Glovo a lansat astăzi noua sa divizie de business, Q-Commerce, marcând astfel o nouă etapă în livrarea la domiciliu. Astfel, noul serviciu oferă posibilitatea clienților de a primi ”orice” în numai treizeci de minute, uneori chiar în mai puțin timp.

Glovo se extinde. Va livra la domiciliu, aproape orice, în maxim de 30 de minute prin nou serviciu Q-Commerce

Glovo a lansat Q-Commerce (comerț rapid) în parteneriat cu unele dintre cele mai mari branduri din retail la nivel global, precum Unilever, Nestle, L’Oréal şi supermarketuri, printre care Walmart şi Kaufland, astfel contectând clienții nu doar cu restaurante ci și cu supermarketuri, cu orice tip de produs, din categorii precum muzică, jucării, cărţi, flori şi magazine de cosmetice.

Glovo continuă planul de expansiune, adăugând parteneri în aplicaţie, precum Kaufland, Cora, IKEA, evoMag, Yves Rocher, etc.

Glovo, un milion de comenzi livrate

De asemenea, Glovo este un serviciu de livrare care a avut încă de la înfiinţare mai multe categorii disponibile, compania fiind cu mult înaintea industriei din care face parte. Local, compania a înregistrat o creştere de 680% de la un an la altul şi va încheia acesta cu aproape 1 milion de comenzi de cumpărături livrate.

Glovo, la nivel global, a livrat deja peste 12 milioane de comenzi din mai multe categorii, iar în 2019 a înregistrat o rată de creştere de peste 300% în raport cu 2018.

Clienții vor produsele la ușă pe timp de pandemie

Odată cu închiderea magazinelor şi a carantinei la nivel global, consumatorii doresc şi se aşteaptă ca articolele să fie livrate la uşa lor. Această nouă realitate a generat şi  noi cerinţe din partea oamenilor, care nu mai vor să aştepte 24 sau 48 de ore pentru o livrare, ci doar câteva minute.

Glovo se angajează să livreze în 30 de minute sau mai puţin, în cazul produselor disponibile în zona de Q-Commerce. Pe măsură ce continuăm să extindem oferta, suntem încântaţi să lansăm Q-Commerce în alte părţi ale Spaniei, dar şi în restul Europei şi în Africa, pe parcursul următoarelor 12 luni”, a declarat Daniel Alonso, Director Global Q-Commerce Glovo.

Pandemia a schimbat stilul de viață al omenirii

Oamenii își schimbă stilul de viață în urma pandemiei de coronavirus. ”Este un demers foarte curajos şi extrem de util, având în vedere contextul pandemic şi schimbările din stilul de viaţă al oamenilor. Pe plan local, am început să implementăm acest nou proces şi suntem încrezători că îl vom lansa curând şi pe piaţa din România.

Cât despre paşii următori pe care ni i-am asumat în acest proces de extindere şi îmbunătăţire a serviciului, vom dedica mai multe resurse zonei de retail şi vom creşte numărul partenerilor relevanţi din aplicaţie”, a spus Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.