Gică Hagi a primit o veste excelentă după perioada dificilă din fotbalul românesc. În săptămâna în care s-a reluat Liga 1, patronul Viitorului a mai dat o lovitură financiară.
„Regele” este recunoscut pentru transferurile impresionante de la Viitorul, foarte mulți jucători transferându-se pe bani importanți în ultimii ani.
De data aceasta, Hagi nu a mai dat lovitura cu un transfer în străinătate, ci cu un contract de sponsorizare. OMV Petrom este noul sponsor principal al Viitorului și al Academiei Gică Hagi. Firma petrolieră este cea mai profitabilă din România, cu o cifră de afaceri de peste 5 miliarde de euro și cu un profit de 700 de milioane de euro doar în 2019.
Contractul cu OMV a fost încheiat pe o perioadă de 3 ani și aduce 3 milioane de euro în conturile clubului. Pe lângă această sponsorizare, Viitorul putea să fie cumpărat și de Dedeman, o altă companie extrem de profitabilă din România.
Viitorul a jucat deja cu noul sponsor pe tricouri în meciul cu Poli Iași, după o pauză de mulți ani. Reprezentanții OMV au explicat de ce au ales să investească în premieră în fotbal: „Academia de Fotbal Gheorghe Hagi reprezintă şi un proiect social și de educație în care sunt angrenaţi peste 200 de copii sportivi. Este un mediu sănătos pentru orice copil, care beneficiază la Academie de toate pârghiile pentru a-şi dezvolta şi modela latura umană: disciplină, politeţe, organizare, socializare, comportament în grup, lucru în echipă.
Am demarat un parteneriat cu Academia Gheorghe Hagi și Viitorul pentru susținerea și dezvoltarea sportului românesc şi promovarea unui stil de viaţă sănătos. Parteneriatul are la bază valori comune, pe care le împărtășim atât în OMV Petrom, cât și la AGH, și încrederea că fotbalul românesc poate redeveni un motiv de mândrie națională”, au spus pentru gsp.ro.
Viitorul are cea mai bună academie de juniori din România, câștigând multe trofee în ultimii ani. La seniori, echipa lui Gică Hagi a câștigat titlul în Liga 1 în 2017.