Fructele care îngrașă cel mai puțin! Româncele în formă le consumă zilnic, la orice oră

Fructele care îngrașă cel mai puțin! Româncele în formă le consumă zilnic, la orice oră
Fructele care îngrașă cel mai puțin! Româncele în formă le consumă zilnic, la orice oră

Fructele sunt o sursă excelentă de vitamine, minerale esențiale, fibre și antioxidanți, iar pentru a avea o dietă alimentară echilibrată trebuie să le includem în regimul nostru zilnic. Dacă te lupți cu kilogramele în plus, ei bine, din fericire, există fructe care nu îngrașă, ci, dimpotrivă, te ajută să devii suplă. Pentru a afla care sunt fructele pe care trebuie să le consumi când ești la dietă, te invităm să parcurgi acest articol.

Care sunt fructele care nu îngrașă

Consumate zilnic și în cantități moderate, fructele aduc numeroase beneficii organismului, reducând, totodată, riscul bolilor cronice. Ele oferă nutrienți vitali corpului nostru, ajutându-ne să ne menținem mereu în formă.

Din acest motiv și nu numai, atunci când ne compunem un meniu zilnic și facem lista de cumpărături, trebuie să avem în vedere importanța fructelor în alimentație.

Așadar, ți-am pregătit o listă a celor mai gustoase fructe care te vor ajuta să ajungi la o greutate optimă.

Fructe care NU îngrașă:

Există, însă, și câteva fructe pe care ar trebui să le eviți, sau să le consumi în cantități mici, dacă ești la dietă.

Fructe care ÎNGRAȘĂ:

  • Fructe confiate (caise, curmale, smochine, prune, etc);
  • Banane;
  • Mango;
  • Struguri;
  • Cireșe de Iunie;
  • Stafide.

Cum să consumi corect fructele

Ca orice alt aliment, fructele trebuie consumate și ele cu moderație pentru a nu îngreuna sarcina sistemului sigestiv și pentru a evita apariția crampelor abdominale, ori a altor semne de disconfort.

Fructe care NU îngrașă
Fructe care NU îngrașă
  1. Poți consuma fructe pe post de gustare în intervalul 11:00 – 16:00, 17:00;
  2. Fructele nu au rolul de a înlocui o masă a zilei întrucât ele nu țin de foame;
  3. Fructele trebuie consumate cu cel puțin 30 de minute înainte de masă, pe stomacul gol;
  4. Pentru a preveni balonarea, după masă este indicat să mânânci un singur fruct, nu mai multe;
  5. Consumul de fructe nu este recomandat seara, înainte de culcare, deoarece pot îngrășa și îți pot oferi energie.
DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI