Frații Dedeman sunt din nou în prim-plan. Aceștia au dat lovitura și au devenit acționarii companiilor unor farmacii celebre de la noi. Pavăl Holding a cumpărat un pachet de 30% din capitalul social al unei companii, a informat astăzi autoritatea de Concurență. Pavăl Holding S.R.L. este societatea-mamă a unui grup ce desfășoară activități în mai multe domenii. Ce reușită au mai bifat cei doi frați cunoscuți?
Pavăl Holding SRL intră în acţionariatul companiilor Farmacia Tei SRL şi Bebetei Investments Group SRL. Grupul tei fondat de Roxana Maftei a vândut un pachet de 30% din capitalul social al farmaciilor două menționate către Pavăl Holding.
Evenimentul este atent analizat acum de Consiliul Concurenței. Farmacia Tei desfășoară activități de comercializare cu amănuntul de produse farmaceutice prin intermediul a 6 sedii (5 în București și una în Constanța), dar și în online.
Bebetei Investments Group SRL are activități de comercializare cu produse de larg consum cu predominanță produse de îngrijire personală și produse destinate copiilor.
Activitatea este făcută prin intermediul a 5 magazine fizice (4 în București și unul în Constanța), dar și într-un magazin online. Mai mult decât atât, Bebetei deține în Capitală și o drogherie.
Pavăl Holding S.R.L. este societatea-mamă a unui grup de companii ce are activități în numeroase domenii precum: comercializare cu amănuntul a articolelor de bricolaj, întreținere și reparare a autovehiculelor, dezvoltare imobiliară, închiriere și subînchiriere de bunuri proprii sau închiriate, precum și fabricarea de cărămizi, țigle și alte produse pentru construcții, din argilă arsă.
Operațiunea menționată mai sus trebuie autorizată de Consiliul Concurenței în conformitate cu prevederile Legii Concurenței (nr. 21/1996). Autoritatea urmează să evalueze concentrarea economică în scopul stabilirii compatibilității sale cu un mediu concurențial normal și va emite o decizie în acest sens în termenele prevăzute de lege.
Roxana Maftei deschidea prima Farmacie Tei în Bucureşti în urmă cu 23 de ani, după ce deținuse pentru scurt timp un magazin de tip Plafar.
Conceptul a fost de a poziționa de la început pe segmentul value al retailer-ului farmaceutic. Farmaciile se bazează pe conceptul spațiilor generoase și diversității produselor, publicul fiind astfel unul diversificat.
Magazinul a fost dedicat inițial doar produselor pentru cei mici, dar oferta a crescut și a cuprins în cele din urmă categorii de îngrijire pentru bebeluși și mame, dermato-cosmetice, cosmetice, produse de alimentație sănătoasă, bio, puericultură și altele.