Firma din România care se bate cu giganţii KFC şi McDonald’s. Ai auzit de ea? Are încasări record

de: Mariana Olteanu
23 08. 2023

Lanțurile de restaurante fast-food sunt tot mai preferate de către români. Observând această tendință, un sucevean a decis să-și pună pe picioare chiar propriul lui restaurant de acest gen. Până la finalul lunii noiembrie, Lucian Florea își propune să deschidă alte opt restaurante.

Fryday, lanţ românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s

În urmă cu patru ani, un român a decis să deschidă un restaurant fast-food. Afacerea s-a bucurat de un succes enorm, astfel că, în doar câțiva ani, acesta a reușit să deschidă alte patru restaurante. Însă, Lucian Florea, suceveanul care a pus afacerea pe picioare nu se oprește aici.

Omul de afaceri își propune să deschidă alte patru magazine. De asemenea, antreprenorul aşteaptă afaceri de 5 milioane euro, dublu faţă de anul trecut.

”Avem o desfăşurare de forţe. În următoarele 90 de zile vom deschide trei restaurante, iar investiţia se ridică la peste 1,2 milioane euro. Vrem să fim primul business românesc care se luptă cu mai marii industriei”, spune pentru ZF Lucian Florea.

Te-ar putea interesa și: Ce conține salata Coleslaw de la McDonald’s. Detaliul pe care trebuie să îl știi înainte să o comanzi

Alte trei restaurante vor fi construite

În perioada 23 august – 23 noiembrie, antreprenorul plănuiește să deschidă alte trei restaurante în Alba Iulia, Craiova şi Oradea. Până la momentul actual, lanţul de restaurante are cinci localuri până acum situate în mall-urile din Bucureşti, Iaşi, Timişoara, Târgu Mureş şi Arad.

Omul de afaceri are și alte obiective. Printre acestea se numără și deschiderea unor restaurante stradale, cu drive thru, în Vaslui şi Ploieşti . Mai mult, antreprenorul îşi doreşte deschiderea a încă şase restaurante şi o creştere de 50% a cifrei de afaceri.

Te-ar putea interesa și: De ce angajații de la fast-food poartă șepci, dar ospătarii din restaurant nu. Care e motivul real

”Estimez eu că peste 3-4 ani, când o să atingem o scalare destul de accelerată şi o să fim prezenţi cam în toate punctele importante ale ţării, vom ieşi şi în afara graniţelor. Am avut discuţii pentru Cehia, Polonia şi Geramnia, avem câteva oraşe care ne interesează, anume Varşovia, Praga, Berlin şi Munchen”, mai spune el.

Costurile unui astfel de restaurant se ridică la între 340.000 euro şi 400.000 euro. Mai mult, omul de afaceri susține că pentru a putea concura cu jucătorii internaţionali de pe această piaţă e nevoie de investiţii în echipamente de ultimă generaţie, dar şi de o standardizare.

Te-ar putea interesa și: Restaurantele McDonald’s şi KFC din Bucureşti care au fost închise de inspectorii ANPC. Ce au găsit în locaţii