Felul de mâncare care a înnebunit lumea întreagă. Lista de aşteptare a ajuns la 30 de ani

de: Ana Chivu
15 11. 2022

Un fel de mâncare a înnebunit pe toată lumea. Mulți gurmanzi au rămas fără reacție atunci când au mâncat o bucată din acest preparat. Cu toate astea, nu toată lumea poate să se bucure de un astfel de produs. Unii îl pot gusta abia peste 30 de ani. El este atât de dorit încât lista de așteptare este incredibil de lungă. Despre ce este vorba și ce rețetă specială au adus în prim-plan câțiva bucătarii?

Preparatul care a înnebunit o lume întreagă: există o listă de așteptare de 30 de ani

Există un preparat care a înnebunit pe toată lumea. Dacă îl comanzi acum, îl primești peste 30 de ani. Lista de așteptare este atât de lungă încât unii au renunțat la curiozitatea de a gusta produsul. Mai exact, este vorba despre câteva crochete de vită Kobe.

Acestea au apărut pentru prima oară la o măcelărie din orașul japonez Takasago. Câțiva oameni au renunțat la curiozitatea lor, timp în care alții s-au arătat dispuși să aștepte cât este nevoie.

Persoanele care doresc să savureze chiftelele congelate de la măcelăria Asahiya mai au totuși mult timp de așteptat, produsul devenind atât de popular încât lista de așteptare a ajuns deja la 30 de ani. Asahiya vinde diverse produse speciale și tradiționale din carne încă din anul 1926.

Mai mult decât atât, crochetele de vită au fost adăugate pe lista de produse după cel de-al Doilea Război Mondial. Cu toate astea, abia în anul 2000 crochetele cu cartofi și carne de vită au devenit faimoase în mediul online, după ce s-a aflat de listele de așteptare ridicol de lungi.

Cum a început afacerea?

„Crochete extreme” sunt unul dintre cele patru tipuri de crochete de vită Kobe disponibile la Asahiya. Află că cei care nu fac parte din lista lungă de 30 de ani pot comanda crochetele de vită Premier Kobe pe lista scurtă de ,,doar 4 ani”.

Proprietarul companiei a explicat faptul că a început să vândă online în 1999 și a oferit crochete pentru a atrage clienții, iar succesul a fost unul garantat după. Shigeru Nitta a preluat magazinul tatălui său în 1994, când avea 30 de ani.

După o perioadă în care a experimentat comerțul electronic timp de câțiva ani și-a dat seama că mulți clienți ezitau să plătească online o sumă mare pentru carnea de vită premium.

Atunci a decis să vândă crochetele la un preț mult mai mic decât costul cărnii, așa oamenii au devenit din ce în ce mai atrași de produs.