Facebook îţi aduce acum aminte când trebuie să te rogi. Ce pot face credincioşii pe celebra reţea de socializare

de: Ana Chivu
23 07. 2021

Facebook vine cu un detaliu extrem de folositor pentru credincioși. Rețeaua de socializare îți aduce aminte când trebuie să te rogi. Care este modificarea în cauză și cum se folosește? Este foarte ușor! De la ce a pornit această idee?

Facebook, de ajutor pentru credincioși: îți amintește când să spui rugăciunea

Rețelele de socializare sunt pline de surprize. De data aceasta Facebook este cel care îi șochează pe mulți și sare în ajutor credincioșilor. Concret, platforma implementează un sistem de rugăciuni online, iar butonul de ‘Like’ va fi înlocuit cu ‘M-am rugat’.

Rețeaua de socializare a implementat un nou sistem care poate să fie accesat prin pagina de grupuri a platformei. Mai exact, utilizatorii pot să formeze grupuri de rugăciune pe Facebook, instrument care este disponibil doar în Statele Unite ale Americii.

Modificarea face parte din efortul mai larg și recent al platformei de a-și mări baza de utilizatori, atrâgând astfel persoanele din comunitățile religioase, arată Reuters. Facebook este de părere că enoriașii sunt o comunitate importantă pentru a crește participarea pe rețea.

Mark Zuckerberg a dat bisericile ca exemplu pentru modalități de a conecta compania cu lumea încă din anul 2017. Platforma a creat atunci o echipă care să se concentreze pe „parteneriate de credință”.

Nona Jones, șefa echipei în cauză, a declarat că pandemia de coronavirus a dus la urgentarea eforturilor în această direcție. Sistemul de rugăciuni a fost creat la scurt timp după ce compania a observat o creștere a numărului de oameni care cereau și ofereau rugăciuni în timpul pandemiei în mediul virtual.

Sheryl Sandberg, COO-ul Facebook, a vorbit inclusiv despre un posibil viitor în care liderii religioși să țină ceremoniile online. Acest lucru putând să se facă cu ajutorul instrumentelor de realitate virtuală și realitate augmentată.

„Aceasta este noua abordare și cred că va supăra o mulțime de oameni”

„Aceasta este noua abordare și cred că va supăra o mulțime de oameni. Dar, sincer, vechea abordare a supărat de asemenea o mulțime de oameni, așa că încercăm ceva diferit. Ni se cere tot mai mult să cenzurăm o mulțime de tipuri diferite de conținut, iar acest lucru mă face să mă simt foarte incomod”
Mark Zuckerberg

Declarațiile în cauză au venit la scurtă vreme după ce cofondatorul companiei a declarat că ținta lui pentru perioada următoare nu este „să fie plăcut, ci înțeles”. Zuckerberg a concluzionat cu faptul că Facebook va continua lupta pentru criptarea datelor.