Exclusiv Andra a dat marea lovitură! Încasările au crescut enorm în 2020. Din ce câștigă bani gârlă

de: Rădulescu Valentin
10 03. 2020

Andra se îmbogățește pe zi ce trece, iar acum a dat încă o lovitură. Cântăreața s-a ales cu o grămadă de bani în urma unui contract, cu o firmă unde a mai câștigat sume înzecite de euro, dar acum încasările au crescut mai mult ca oricând. Cu ce sumă s-a ales Andra în acest an?

Exclusiv Andra a dat marea lovitură!

După cum s-a văzut și în ultimul timp, Andra a devenit imaginea Garnier în România. Artista ne-a învățat în mai multe spoturi publicitare cum să folosim produsele din gama Garnier. În general, compania a ales-o pe Andra deoarece este o femeie împlinită din toate punctele de vedere. De-a lungul timpului, Garnier s-a axat pe vedete care au o relație bună cu viața lor.

Acum cântăreața dar și jurata emisiunii Românii au Talent, a reușit să scoată mult mai mulți bani de pe urma acestora. Conform informațiilor exclusive, în 2010 Andra a încasat un onorariu de 30.000 de euro, pe un contract de un an. După 10 ani de când Andra a devenit protagonista Garnier, a încasat pe contractul publicitar suma de 80.000 de euro. Creșterea este de aproape trei ori mai mare. Spotul publicitar din anul 2020, a fost filmat la Praga în urmă cu 2 săptămâni.

Exclusiv Andra a dat marea lovitură! Încasările au crescut cu 300 la sută în 2020. DIn ce câștigă bani gârlă

Garnier în România

Compania a fost fondată în anul 1904, în Franța centrală, respectiv orașul Blois și a fost fondată de Aflred Armour Garnier, brand ce îi poarta numele și în ziua de astăzi. Garnier are o gamă largă de produse pentru înfrumusețare. Acesta nu a încetat niciodată să scoată produse noi, menținându-se pe piața prin cunoscutele Nutrisse și Color Naturals. Produsele constă de la îngrijirea tenului, până la cele de protecție solară.

Garnier oferă creme și vopsele din produsele naturale, astfel încât se bazează pe multă experiență științifică. Conform informațiilor de la loreal.ro, produsele au grijă de tine prin inovațiile sale, făcându-ți viața mai ușoară în fiecare zi. În prezent, se află pe locul al doilea din grupul L’Oreal, fiind comercializat în peste 64 de țări.