Emma Răducanu, magnet pentru sponsori. Cu cine a semnat acum, e o lovitură de milioane pe an

de: Iulia Statie
26 12. 2021

Emma Răducanu a dat lovitura! Sportva a marcat foarte multe reușite de când a câștigat US Open 2021, devenind o adevărată stea în lumea tenisului pe plan mondial. Numeroase companii au vrut să aibă parte de colaborări cu aceasta, iar ce s-a întâmplat acum este fenomenal!

Ce a reușit să facă Emma Răducanu. Vestea o să îi bucure pe fani

Emma Răducanu a fost desemnată personalitatea sportivă a anului în Marea Britanie. Mulți oameni au urmărit-o cu sufletul la gură la US Open 2021, așa că fanii s-au bucurat enorm în momentul în care aceasta a câștigat competiția. De atunci, multe uși s-au deschis pentru jucătoarea de tenis.

Sportiva semna în trecut un contract cu Tiffany & Co, un important brand de bjuterii, devenind ambasadoare pentru compania respectivă. Suma pe care o câștiga aceasta în urma colaborării se ridica la aproximativ 2 milioane de lire sterline. Apoi, aceasta devenea ambasador Dior.

Jucătoarea de tenis a reușit să marcheze parteneriate cu British Airways, dar și cu Evian, producător de apă minerală. Printre altele, ea se bucură și de contracte cu Nike și Wilson, producători de echipament sportiv. Emma Răducanu are mult succes la doar 19 ani, așa că reușitele sale sunt excepționale.

Emma Răducanu, o nouă reușită. Ce colaborare o să aibă acum

Emma Răducanu a ales să fie reprezentată de compania de marketing IMG, iar contractele de sponsorizare extrem de profitabile pentru sportivă nu au întârziat să apară. Se pare că ea a semnat un contract cu Vodafone, un gigant al comunicațiilor, potrivit publicației The Mail on Sunday.

Acordul se ridică la 3 milioane de lire sterline pe an, adică 3,5 milioane de euro. Negocierile ar fi avut loc de câteva săptămâni. Se pare că totul o să fie anunțat în februarie, însă Emma Răducanu deja a semnat contractul.

„Aceasta este o lovitură pentru Vodafone. Oriunde merge Emma acum, va avea sigla lor în apropiere. Este exact femeia pe care şi-o doresc: de succes, normală şi un model pentru tineri. Ea este literalmente alegerea perfectă.

Experţii spun că este extrem de bună pentru marketing pentru că este britanică, are imaginea potrivită şi vorbeşte fluent mandarina, ceva care este excepţional de important în Orientul Îndepărtat şi foarte util pentru organizaţiile mari.”, a declarat o sursă pentru publicația citată.

Emma Răducanu, ajutată de rețelele de socializare?

De asemenea, vicepreședintele IMG, Max Einsenbud, s-a ocupat și de imaginea Mariei Șarapova. Recent, acesta explica faptul că există o diferență mare între Emma Răducanu și jucătoarea rusă. Mai exact, rețelele de socializare o ajută pe câștigătoarea US Open 2021 să semneze contracte cât mai repede.

„Diferenţa dintre Maria care câştigă Wimbledon şi Emma care câştigă US Open se rezumă la reţelele de socializare. Nu a existat nicio reţea de socializare în 2004. Acestea au făcut ca lucrurile să se mişte atât de repede.”, a explicat acesta.