Decizia uimitoare pe care a luat-o PRO TV cu privire la serialul Las Fierbinți. Ce se întâmplă în această vară

de: Claudiu Surmei
08 07. 2019

Pro TV a luat o decizie surprinzătoare în această vară. Postul de televiziue a reluat două sezoane din serialul Las Fierbinți, care au făcut audiențe bune la prima difuzare. De această dată, cifrele nu au mai fost la fel de bune ca prima dată. Probabil acest lucru se explică prin faptul că oamenii au preferat să stea mai mult pe afară decât în fața micilor ecrane.

Pro TV a făcut audiență cu sezoane mai vechi din serialul las Fierbinți

În luna iunie 2019, Pro TV a difuzat sezoane mai vechi din serialul de comedie, dar a înregistrat o audiență mai mică decât în luna mai. Ultimul sezon din Las Fierbinți a avut, în medie, o audiență de 2 milioane de telespectatori, în timp ce redifuzarea din prima lună a verii a avut, în medie, 1,6 milioane de privitori. Chiar și în aceste condiții, serialul a ținut postul de televiziune pe primul loc în topul audiențelor.

Las Fierbinți a ocupat primele două locuri, cu două sezoane redifuzate în luna iunie. A fost urmat în clasament de Fructul Oprit (Antena 1), Prețul fericirii (Kanal D), Povestea Noastră (Kanal D) și două sezoane din Lecții de viață (Pro TV).

În ceea ce privește serialul Las Fierbinți, sezonul 10 redifuzat a avut o audiență medie de 1,6 milioane de telespectatori, în timp ce sezonul 13 redifuzat a avut în medie 1,5 milioane. Serialul Fructul oprit, de la Antena 1, a avut 1,2 milioane de telespectatori, iar Prețul fericirii, de la Kanal D, a avut 990.000.

Toate pânzele sus, serialul difuzat de TVR 1, s-a clasat abia pe locul 20, cu o medie de 145.000 de telespectatori în luna iunie.

În mediul urban, cele mai urmărite seriale au fost Las Fierbinți (sezoanele 10 și 13), Fructul oprit (sezonul 2), Prețul fericirii și Povestea Noastră. Pe segmentul comerical, cele mai urmărite seriale au fost Las Fierbinți (sezoanele 13 și 10), Fructul oprit (sezonul 2), Prețul fericirii și Povestea noastră.