De ce stau stewardesele la intrarea în avion înainte de îmbarcare. Motivul este altul decât credeam până acum
Măcar odată am plecat într-o vacanță, undeva, cu avionul. De fiecare dată când am ajuns în terminalul de urcare, echipajul aeronavei ne-a întâmpinat. De fiecare dată cu zâmbetul pe buze. Dar, până de curând, nu se știa clar care este motivul gestului făcut de stewardesele echipajul de navigare. Motivul, se pare, este cu totul altul, decât cel al politeții, confor unei însoțitoare de bord, Kat Kamalani.
O stewardesă dezvăluie care este motivul
Nu de puține ori, la îmbarcarea în avion, suntem întâmpinați de echipajul de navigare cu zâmbetul pe buze, îndreptându-ne politicios către locul nostru. Dar puțini sunt cei care și-au pus întrebarea de ce fac acest lucru. Se pare că motivul a fost dezvăluit recent.
O însoțitoare de bord a dezvăluit motivul pentru care personalul de bord „se uită în sus și în jos” atunci când vă salută la îmbarcarea în avion. Kat Kamalani, care folosește numele de utilizator @katkamalani pe TikTok, a dezvăluit motivele.
Însoțitoarea de bord folosește adesea platforma pentru a împărtăși cu cei peste 585.000 de urmăritori ai săi informații despre cariera sa. Cu toate acestea, într-o postare pe TikTok încărcată săptămâna aceasta, Kat Kamalani a împărtășit unul dintre secretele meseriei sale, axat pe pasageri.
Kat Kamalani a explicat motivul pentru care personalul de bord te salută atunci când intri în avion. Motivul este că aceștia caută pasagerii care te pot ajuta în caz de urgență. Potrivit acesteia, acest proces este de a găsi ABP-urile zborului, sau „persoanele apte de muncă”.
„Ați urcat vreodată într-un avion și ați văzut însoțitorul de bord stând chiar aici și salutându-vă? Sau însoțitoarele de zbor care merg în sus și în jos pe culoar?
Ei bine, sunt pe cale să vă spun ce facem cu adevărat. Atunci când intrați în avion și ne vedeți fața noastră zâmbitoare și fericită, de fapt vă privim de sus în jos și încercăm să ne găsim ABP-urile.”, spune Kat Kamalani în clipul de pe TikTok.
Kat Kamalani: „Pot ajuta echipajul de cabină în cazul unei urgențe medicale sau al unei breșe de securitate”
Potrivit lui Kamalani, ABP sunt persoane care „ne vor ajuta în caz de urgență”. Kat Kamalani a explicat că acestea se referă adesea la pasageri precum personalul militar, piloții, pompierii, polițiștii, medicii sau asistentele. Aceștia sunt cei care pot ajuta echipajul în cazul unei urgențe medicale sau al unei breșe de securitate.
Pe lângă identificarea celor care pot fi de ajutor în caz de urgență, Kat Kamalani a dezvăluit, de asemenea, că scanarea inițială permite echipajului de zbor să caute lucruri care „nu au ce căuta în avion” și să depisteze traficul de persoane, despre care a spus că „se întâmplă foarte des în această industrie”.
„Siguranța pasagerilor noștri este prioritatea noastră numărul unu, așa că ne uităm doar după lucruri care par ciudate„, a conchis Kat Kamalani. Clipul informativ, care a fost vizualizat de peste 1,9 milioane de ori, a fost întâmpinat cu reacții surprinzătoare, mulți recunoscând că nu știau motivul din spatele salutului.
@katkamalani You would never guess the last part… #secretsrevealed #traveler #momsontiktok #flightcrew #travelhacks ♬ Sunny Day – Ted Fresco