De ce nu funcționează cardul electronic în mijloacele de transport în comun din București. Schimbare majoră, zilele acestea
Societatea de Transport București (STB) anunță disfuncționalități temporare în sistemul de taxare și aplicația InfoTB în perioada 10-17 ianuarie. Care este motivul și ce trebuie să știe călătorii?
Schimbările din cadrul STB care pot afecta plata călătoriilor
STB a anunțat, recemt, că, din cauza schimbării operatorului de date mobile pentru vehicule, utilizatorii mijloacelor de transport în comun din București și Ilfov vor întâmpina dificultăți în perioada 10 – 17 ianuarie 2024.
Problemele vor afecta în special plata cu cardul bancar direct la validatoare și monitorizarea vehiculelor prin aplicația InfoTB, ceea ce ar putea influența planificarea călătoriilor.
În urma acestor modificări, aproximativ 1.850 de vehicule vor trebui actualizate pentru a se adapta la noile schimbări.Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) informează publicul despre aceste disfuncționalități temporare și dă asigurări cu privire la acțiunile de minimizare a impactului asupra călătorilor.
CITEȘTE ȘI: Cât câștigă un șofer STB în septembrie 2023. Cât de mult au crescut salariile față de anul 2022
Ce soluții pot adopta călătorii pentru evitarea eventualelor probleme
TPBI vine cu recomandări care să folosească drept soluții de acomodare în perioada de tranziție, în timp ce STB actualizează dispozitivele din cele aproximativ 1.850 de vehicule afectate de schimbarea operatorului de date mobile.
Astfel, dIn cauza disfuncționalităților temporare ale sistemului de taxare și aplicației InfoTB, călătorii sunt îndemnați să folosească cardurile ACTIV (nominal sau nenominal), Multiplu, sau să plătească prin SMS la numărul 7458. O altă opțiune convenabilă este achiziționarea titlurilor de călătorie prin aplicația mobilă 24Pay.
TPBI își cere scuze față de călători pentru inconvenientele create de actualizarea sistemului de taxare. Cu toate acestea, TPBI subliniază că procesul va duce la îmbunătățirea semnificativă a funcționării serviciilor de transport.
Obiectivul final al acestei inițiative este de a oferi o experiență de călătorie mai eficientă și confortabilă pentru toți utilizatorii. TPBI mulțumește călătorilor pentru răbdarea și înțelegerea lor pe durata acestor actualizări esențiale.
„Societatea de Transport Bucureşti – STB SA, care gestionează Sistemul Automat de Taxare şi aplicaţia InfoTB, schimbă operatorul de date mobile pentru vehicule, iar procesul presupune înlocuirea cartelelor SIM pentru un număr de aproximativ 1.850 de vehicule ale tuturor operatorilor de transport din regiune aflate în circulaţie.
În această perioadă, TPBI le recomandă utilizatorilor mijloacelor de transport în comun metode alternative de plată a călătoriilor, precum cele prin cardurile ACTIV (nominal sau nenominal), Multiplu sau plata prin SMS, la numărul de telefon 7458.
De asemenea, călătorii îşi vor putea achiziţiona titluri de călătorie şi prin aplicaţia mobilă 24Pay”, se menţionează într-un comunicat de presă al Asociaţie transmis, miercuri, AGERPRES.